Fenomen chińskiej gospodarki to mit. Chiny sa bankrutem.

Data: 2012-01-17 15:14:47
Autor: Obserwator
Fenomen chińskiej gospodarki to mit. Chiny sa bankrutem.
Fenomen chińskiej gospodarki to mit.

Ich eksport i produkcja to tylko 5% całej ich ekonomii. Cała reszta to są
rynek nieruchomości, które jest w stanie zapaści.

Chinese TV Host Says Regime Nearly Bankrupt

China’s economy has a reputation for being strong and prosperous, but
according to a well-known Chinese television personality the country’s Gross
Domestic Product is going in reverse.

Larry Lang, chair professor of Finance at the Chinese University of Hong Kong,
said in a lecture that he didn’t think was being recorded that the Chinese
regime is in a serious economic crisis—on the brink of bankruptcy. He coined
the phrase: “In China, every province is a Greece.”

http://www.theepochtimes.com/n2/china-news/chinese-tv-host-says-regime-nearly-bankrupt-141214.html

Data: 2012-01-17 11:17:39
Autor: Marek
Fenomen chińskiej gospodarki to mit. Chiny sa bankrutem.
On 17 Sty, 16:14, " Obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
Fenomen chińskiej gospodarki to mit.

Ich eksport i produkcja to tylko 5% całej ich ekonomii. Cała reszta to są
rynek nieruchomości, które jest w stanie zapaści.

Chinese TV Host Says Regime Nearly Bankrupt

China&#8217;s economy has a reputation for being strong and prosperous, but
according to a well-known Chinese television personality the country&#8217;s Gross
Domestic Product is going in reverse.

Larry Lang, chair professor of Finance at the Chinese University of Hong Kong,
said in a lecture that he didn&#8217;t think was being recorded that the Chinese
regime is in a serious economic crisis&#8212;on the brink of bankruptcy. He coined
the phrase: &#8220;In China, every province is a Greece.&#8221;

http://www.theepochtimes.com/n2/china-news/chinese-tv-host-says-regim...

OK. Eksport Chin moze sie zmniejszyc, ale ...daj Boze...zeby nasz kraj
tyle wyeksportowal.

Data: 2012-01-17 19:57:26
Autor: Obserwator
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):
OK. Eksport Chin moze sie zmniejszyc, ale ...daj Boze...zeby nasz kraj
tyle wyeksportowal.

Nie wiem czy przeczytales caly tekst? chodzi o to, ze Chinczycy prowadza
ksiegowosc kreatywna taka jaka prowadzily Wegry, Wlosi, Grecy i Polska.
Nikt na swiecie nie wie jak tam jest naprawde.
 Eksport chinski bedzie sie stopniowo zmniejszal, bo ich produkty juz drozeja.
Chinczycy tez chca zarabiac, a nie pracowac za grosze.
Bogatych Chinczykow stopniowo przybywa, ale nadal to jest mala grupa w
stosunku do calosci spoleczenstwa.

A tak juz na marginesie, to eksport zalezy rowniez od polityki prowadzonej
przez rzad, ale musi to byc pronarodowy rzad...nawet taki jak w Chinach:)

Data: 2012-01-18 00:39:40
Autor: Zenek
W dniu 2012-01-17 20:57,  Obserwator pisze:
[...]

Pewnie nie wiesz ze milionerow w chinach jest tyle co mieszkancow wrocławia.

Data: 2012-01-17 23:49:30
Autor: Obserwator
Zenek <tywiesz@pot.pl> napisał(a):

> [...]

Pewnie nie wiesz ze milionerow w chinach jest tyle co mieszkancow wrocławia.

no i co z tego? Jak sie to ma do tematu tego postu?

Data: 2012-01-17 20:43:16
Autor: u2
W dniu 2012-01-17 20:17, Marek pisze:
OK. Eksport Chin moze sie zmniejszyc, ale ...daj Boze...zeby nasz kraj
tyle wyeksportowal.

Po co eksportowac ? Import to jest to ;)

Data: 2012-01-17 19:59:06
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-01-17 20:17, Marek pisze:
> OK. Eksport Chin moze sie zmniejszyc, ale ...daj Boze...zeby nasz kraj
> tyle wyeksportowal.

Po co eksportowac ? Import to jest to ;)

bzdury wypisujesz. Dobrze rozwinietym panstwom nie oplaca sie produkowac drobnicy, a to glownie produkuja Chiny.

Data: 2012-01-17 21:01:01
Autor: u2
W dniu 2012-01-17 20:59,  Obserwator pisze:
Po co eksportowac ? Import to jest to ;)
bzdury wypisujesz. Dobrze rozwinietym panstwom nie oplaca sie produkowac drobnicy, a to glownie produkuja Chiny.

No wlasnie o tym pisze, nie oplaca sie eksportowac drobnicy. Import to
jet to, za nic (czyli pieniadze) otrzymujesz towary.

Fenomen chińskiej gospodarki to mit. Chiny sa bankrutem.