Ferajna

Data: 2010-03-28 11:46:08
Autor: u2
Ferajna
... lodziarni peło z Waldkiem :

http://www.wprost.pl/ar/190730/Nieprzemakalny-Pawlak/

"Strzelec-Łobodzińska, która w swoim oświadczeniu majątkowym wykazuje 18
139 akcji PKE (nominalna wartość jednej wynosi 10 zł – całość warta jest
więc ponad 180 tys. zł) broni się przed zarzutami o konflikt interesów.
– Wszystko jest zgodne z prawem. To akcje pracownicze, dostałam je dawno
temu. Mogłaby je sprzedać, ale na razie nie myślałam o tym. Być może
zrobię to, gdy spółka wejdzie na giełdę – mówi „Wprost".
Strzelec-Łobodzińska odpowiada w resorcie gospodarki za górnictwo i
energetykę. Zatrudnieniu jej od początku sprzeciwiał się Donald Tusk,
który przez trzy miesiące blokował podpisanie jej nominacji.
Strzelec-Łobodzińska ostatecznie została wiceministrem dzięki uporowi
Pawlaka."

Ferajna