Ferguson 120 combo - cyfra+

Data: 2011-12-30 19:15:45
Autor: Achaj
Ferguson 120 combo - cyfra+
Witam.
Pytanie zadaj w imieniu kolegi, ktry posiada Fergusona Ariv 120Combo, co musi dokupi czy moe tylko kart, eby odbiera Cyfr+ - podpisa umow na abonament, czy bdzie mie kanay w HD (oczywicie zaley od abonamentu - oferty) ale czy sprzd da rad?

gdzie tego szuka? jaki modu, czy sam kart tylko?

z gry dziki za podpowiedzi

pozdrowionka

Data: 2011-12-30 19:44:26
Autor: Piotrek
Ferguson 120 combo - cyfra+
Witam

Sama karta wystarczy , HD dziaaj bez problemu

Data: 2011-12-30 20:36:08
Autor: Achaj
Ferguson 120 combo - cyfra+
Uytkownik "Piotrek" <joseph128@poczta.gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:jdl0qa$ae7$1inews.gazeta.pl...
Witam

Sama karta wystarczy , HD dziaaj bez problemu

wielkie dziki, czyli umowa, sama karta i combo DVB-T jako atut.
a nagrywanie kanaw HD - tez dziaa?
jakie forum do poczytania, nieoficjalny soft do pobrania?

Data: 2011-12-30 23:38:28
Autor: zabezp
Ferguson 120 combo - cyfra+
jakie forum do poczytania, nieoficjalny soft do pobrania?

http://laki.dvhk.pl/

Data: 2011-12-31 00:09:37
Autor: Piotrek
Ferguson 120 combo - cyfra+

a nagrywanie kanaw HD - tez dziaa?

Mam podpity dysk 500Gb przez przejciwk sata\usb wszystko adnie smiga , nagrywanie ,timeshift .

Data: 2012-01-04 09:33:29
Autor: adresss
Ferguson 120 combo - cyfra+
On Sat, 31 Dec 2011 00:09:37 +0100, Piotrek
<joseph128@poczta.gazeta.pl> wrote:

a nagrywanie kanaw HD - tez dziaa?

Mam podpity dysk 500Gb przez przejciwk sata\usb wszystko adnie smiga , nagrywanie ,timeshift .

czy dysk tak podpiety caly czas sie kreci czy usupia, jak jest
niepotrzebny?

--
ThinkXtra

Data: 2012-01-04 15:35:57
Autor: Piotrek
Ferguson 120 combo - cyfra+

czy dysk tak podpiety caly czas sie kreci czy usupia, jak jest
niepotrzebny?

  Krci si cay czas , ale prawie w ogle go nie sycha . ley sobie na szafie , na gbce

Data: 2011-12-31 15:13:52
Autor: pawell32
Ferguson 120 combo - cyfra+
W dniu 30.12.2011 19:15, Achaj pisze:
[...]

podpisuj, podpisuj...
tylko wiedz, że na 99% za parę/parenaście m-cy dekoder będzie Ci zbędny,
jak nowa platworma zamieni obecny system na conax.
A 100e nie ma gniazda na moduł.

Data: 2011-12-31 15:36:43
Autor: sat_diver
Ferguson 120 combo - cyfra+
Nastał dzień 2011-12-31 15:13, pawell32 donosi, że:

tylko wiedz, że na 99% za parę/parenaście m-cy dekoder będzie Ci zbędny,
jak nowa platworma zamieni obecny system na conax.
Przecieki jakieś? A jak z parowaniem tunera z kartą?
Chyba C+ nie strzeliłaby sobie w stopę - spory odsetek użyszkodników korzysta ze splitterów...

Data: 2011-12-31 16:01:50
Autor: Cavallino
Ferguson 120 combo - cyfra+
Użytkownik "sat_diver" <satdiver@satdiver.info> napisał w wiadomości news:4eff1e13$0$1202$65785112news.neostrada.pl...
Nastał dzień 2011-12-31 15:13, pawell32 donosi, że:

tylko wiedz, że na 99% za parę/parenaście m-cy dekoder będzie Ci zbędny,
jak nowa platworma zamieni obecny system na conax.
Przecieki jakieś?

Jasne.
Rok temu głosił z niezachwianą pewnością, że Polsat przejmie Cyfrę, że już wszystko jest dogadane i ustalone.
Teraz stara się wymyślić inną bajkę, która miałaby podważyć jej wiarygodność.

A jak z parowaniem tunera z kartą?
Chyba C+ nie strzeliłaby sobie w stopę - spory odsetek użyszkodników korzysta ze splitterów...

To akurat nie problem, przynajmniej od kiedy mają sensowny multiroom, większym jest odsetek korzystający z własnego sprzętu.

Data: 2011-12-31 16:25:49
Autor: pawell32
Ferguson 120 combo - cyfra+
W dniu 31.12.2011 16:01, Cavallino pisze:
Jasne.
Rok temu głosił z niezachwianą pewnością, że Polsat przejmie Cyfrę, że
już wszystko jest dogadane i ustalone.

pokaż mi tekst gdzie napisałem z taką pewnościa.
to że podejrzewałem to fakt, wybór tego samego systemu, udostępnienie
swoich kanałów...

Teraz stara się wymyślić inną bajkę, która miałaby podważyć jej
wiarygodność.

bajka to Ty oglądasz.
przejdź się do salonu, lub zamów na infolini moduł cam seca.

[...]

i tu może być strzał w stopę jak nie wypuszczą pełnej oferty z modułem.
Takich jak Ty, oglądających na swoim sprzęcie jest sporo.

Data: 2011-12-31 16:26:15
Autor: Cavallino
Ferguson 120 combo - cyfra+
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4eff277d$1news.home.net.pl...
[...]

Ale po co?
Jeśli już to potrzebuję nowej wtyczki do htpc, obsługującej viaccess, bo acamd sobie nie radzi z dekodowaniem TV od TPSA z której obecnie korzystam. ;-)
Mam nadzieję że umożliwią w ramach połączenia N z Cyfrą zakup Canal+ w ramach platformy TPSA.

[...]

Moduł przedraża sprawę i generuje kłopoty, możliwość oglądania na uniwersalnych modułach - to jest jedyne sensowne rozwiązanie.

Takich jak Ty, oglądających na swoim sprzęcie jest sporo.

Przeca o tym mówię.

Data: 2011-12-31 16:41:15
Autor: pawell32
Ferguson 120 combo - cyfra+
W dniu 31.12.2011 16:26, Cavallino pisze:
przejdź się do salonu, lub zamów na infolini moduł cam seca.

Ale po co?

po to by się przekonać, iż to nie możliwe - wycofali (taka informacja na infolini c+)

[...]

o widzisz, zapomniełem zostaną jeszcze dwie platformy, a nie jedna.

Moduł przedraża sprawę i generuje kłopoty, możliwość oglądania na
uniwersalnych modułach - to jest jedyne sensowne rozwiązanie.

nie wiem, czy conax nie wymaga parowania.

Data: 2011-12-31 16:35:40
Autor: Cavallino
Ferguson 120 combo - cyfra+
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4eff2b1a$1news.home.net.pl...
[...]

Się nie dziwię, jeśli nei wytrzymały próby czasu i nie działają z nowym transponderem dvb-s2 Cyfry.
Wycofali się też z dekoderów SD - teraz to dopiero będzie drożyzna.

Moduł przedraża sprawę i generuje kłopoty, możliwość oglądania na
uniwersalnych modułach - to jest jedyne sensowne rozwiązanie.

nie wiem, czy conax nie wymaga parowania.

No jakoś TnK (zwykła) działa bez parowania.

Data: 2011-12-31 16:47:40
Autor: pawell32
Ferguson 120 combo - cyfra+
W dniu 31.12.2011 16:35, Cavallino pisze:

nie wiem, czy conax nie wymaga parowania.

No jakoś TnK (zwykła) działa bez parowania.

może dotyczy to tylko mpeg4

Data: 2011-12-31 16:20:18
Autor: pawell32
Ferguson 120 combo - cyfra+
W dniu 31.12.2011 15:36, sat_diver pisze:
Nastał dzień 2011-12-31 15:13, pawell32 donosi, że:

tylko wiedz, że na 99% za parę/parenaście m-cy dekoder będzie Ci zbędny,
jak nowa platworma zamieni obecny system na conax.
Przecieki jakieś?

przeciek? poczytaj to co podają media ws. umowy.
muszą wybrać jeden z systemów, a nie wydaje mi się by zostali przy
obecnym jaki używa c+.

> A jak z parowaniem tunera z kartą?

jak do tego dojdzie, to jakoś sobie poradzą, a jak nie to wymiana.

Chyba C+ nie strzeliłaby sobie w stopę - spory odsetek użyszkodników
korzysta ze splitterów...

a co ich to obchodzi? przecież to są straty dla nich.

Data: 2011-12-31 16:16:00
Autor: Cavallino
Ferguson 120 combo - cyfra+
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4eff2631$1news.home.net.pl...
[...]

Niby dlaczego nie?
Jest pod każdym względem lepszy i napędza Cyfrze klientów.

Nie zapominaj, że to nie jest żadne połączenie, to zwykła plajta n, za rok nikt nie będzie o nich pamiętał, tak jak nikt nie pamięta o Wizji, którą spotkał ten sam los.
A Cyfra pewnie zostanie przy swoim sprzęcie, zwłaszcza że konkurencja która zostaje na rynku i tak ma gorszy, więc po co przepłacać i fundować klientom dekodery, zamiast zachęcać ich do zakupu własnych?

Data: 2011-12-31 16:30:33
Autor: pawell32
Ferguson 120 combo - cyfra+
W dniu 31.12.2011 16:16, Cavallino pisze:
Nie zapominaj, że to nie jest żadne połączenie, to zwykła plajta n, za
rok nikt nie będzie o nich pamiętał, tak jak nikt nie pamięta o Wizji,
którą spotkał ten sam los.

nazywaj to jak chcesz, ja im w papiery nie zaglądam.
z wizją było jednak zupełnie inaczej.

A Cyfra pewnie zostanie przy swoim sprzęcie, zwłaszcza że konkurencja
która zostaje na rynku i tak ma gorszy, więc po co przepłacać i fundować
klientom dekodery, zamiast zachęcać ich do zakupu własnych?

to co słyszałem na infolini:
do czerwca mają używać nazwy nc+, czy jakoś tak, potem ma powstać zupełnie nowa platworma z nową nazwą.
od trzech słyszałem to samo, jak kłamali to wyjdzie.

Data: 2011-12-31 16:27:57
Autor: Cavallino
Ferguson 120 combo - cyfra+
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4eff2899news.home.net.pl...
[...]

Dokładnie tak samo.
A finasowo stała nawet lepiej niż obecnie N-ka.

[...]

Nie ma szans, przed połową roku na pewno nie dostaną zezwolenia z UOKiK.
Zresztą nie chodzi o nazwę, tylko o realia, a te są takie, że C+ łyknęła N i to C+ decyduje o sprzęcie.

Data: 2011-12-31 16:45:37
Autor: pawell32
Ferguson 120 combo - cyfra+
W dniu 31.12.2011 16:27, Cavallino pisze:
Nie ma szans, przed połową roku na pewno nie dostaną zezwolenia z UOKiK.
Zresztą nie chodzi o nazwę, tylko o realia, a te są takie, że C+ łyknęła
N i to C+ decyduje o sprzęcie.

pozwól, że to oni zadecydują.
a czy będą się cofać, czy rozwijać zobaczymy.

Data: 2011-12-31 16:33:46
Autor: pawell32
Ferguson 120 combo - cyfra+
W dniu 31.12.2011 16:16, Cavallino pisze:
Niby dlaczego nie?
Jest pod każdym względem lepszy i napędza Cyfrze klientów.

chyba sam w to nie wierzysz.
to że napędza klientów... już chyba coraz mniej.

Data: 2011-12-31 16:28:45
Autor: Cavallino
Ferguson 120 combo - cyfra+
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4eff295a$1news.home.net.pl...
[...]

Nie zrozumiałeś - chodziło o to, że jest wielu klientów którzy wybierali Cyfrę WYŁĄCZNIE dlatego że jako jedyna dawała się używać na własnym sprzęcie.

Data: 2011-12-31 16:43:17
Autor: pawell32
Ferguson 120 combo - cyfra+
W dniu 31.12.2011 16:28, Cavallino pisze:

Nie zrozumiałeś - chodziło o to, że jest wielu klientów którzy wybierali
Cyfrę WYŁĄCZNIE dlatego że jako jedyna dawała się używać na własnym
sprzęcie.

to wiem. jak będą moduły to też dadzą radę, pomimo kosztów.

Data: 2011-12-31 16:38:31
Autor: Cavallino
Ferguson 120 combo - cyfra+
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4eff2b94$1news.home.net.pl...
[...]

Wątpię.
Ja nie kupię modułu + dekodera za pięć razy tyle, ile dzisiaj wystarcza na zakup NOWEGO dekodera.
To już lepiej wypożyczyć go za friko od Cyfry.

Data: 2011-12-31 16:48:56
Autor: pawell32
Ferguson 120 combo - cyfra+
W dniu 31.12.2011 16:38, Cavallino pisze:
to wiem. jak będą moduły to też dadzą radę, pomimo kosztów.

Wątpię.
Ja nie kupię modułu + dekodera za pięć razy tyle, ile dzisiaj wystarcza
na zakup NOWEGO dekodera.

a nie możesz podłączyć modułu w htpc?

Data: 2011-12-31 16:52:24
Autor: Cavallino
Ferguson 120 combo - cyfra+
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4eff2ce7$1news.home.net.pl...
[...]

Niby mogę, ale zazwyczaj nie zadziała.
Musi być bardzo określony soft wgrany do modułu, jeden moduł chodzi, inny nie chce itd.
Czyli zwykły dodatkowy problem.
Bez sensu, skoro zwyczajny czytnik phoenix+programowy plugin daje sobie radę lepiej, a kosztuje mniej niż moduł, o kilku modułach do różnych systemów kodowania nie wspominając.

Data: 2011-12-31 18:18:56
Autor: sat_diver
Ferguson 120 combo - cyfra+
Nastał dzień 2011-12-31 16:20, pawell32 donosi, że:
przeciek? poczytaj to co podają media ws. umowy.
muszą wybrać jeden z systemów, a nie wydaje mi się by zostali przy
obecnym jaki używa c+.
Co piszą - wiem. Pytanie dotyczyło wyboru Conax, bo wydaje się to mało realne
Chyba C+ nie strzeliłaby sobie w stopę - spory odsetek użyszkodników
korzysta ze splitterów...
a co ich to obchodzi? przecież to są straty dla nich.
Stratą to będzie dla - owszem - jak się okaże, że splittery nie działają i dotychczasowi abonenci wybiorą inną ofertę.

Data: 2011-12-31 20:51:21
Autor: pawell32
Ferguson 120 combo - cyfra+
W dniu 31.12.2011 18:18, sat_diver pisze:
[...]

tylko jaką?
pc czy tp?

Data: 2011-12-31 21:52:24
Autor: sat_diver
Ferguson 120 combo - cyfra+
Nastał dzień 2011-12-31 20:51, pawell32 donosi, że:
Stratą to będzie dla - owszem - jak się okaże, że splittery nie działają
i dotychczasowi abonenci wybiorą inną ofertę.
tylko jaką?
pc czy tp?
Na razie tylko tę, ale niebawem gra nie będzie toczyć się tylko na rynku DVB-S/S2.

Data: 2011-12-31 20:53:28
Autor: pawell32
Ferguson 120 combo - cyfra+
W dniu 31.12.2011 18:18, sat_diver pisze:
Co piszą - wiem. Pytanie dotyczyło wyboru Conax, bo wydaje się to mało
realne

pozostaje obstawiać zakłady :-)
a jak będzie zobaczymy.

Ferguson 120 combo - cyfra+