Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?

Data: 2011-02-15 10:12:02
Autor: Carramba
Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?

Może jest ktoś zainteresowany wypadem na tydzień do Hiszpanii? Planowany
termin - ostatni tydzień stycznia 2011. Transport motocykli na miejsce samochodem, przelot na miejsce samolotem. Założenie jest takie, aby była to nieduża kameralna grupa nastawiona na dużo śmigania po winklach z pięknymi widokami + opcja zwiedzanie ciekawszych miejsc. Temperatura w tym okresie w Hiszpanii około 15C + dodatkowe atrakcje.

No chłopaki gratulacje , udana wyprawa. Gdyby nie to, ze mam swierze moto, jeszcze nie sprawdzone,to pewnie bylbym z wami.
Tak trzymac.

Data: 2011-02-15 11:05:59
Autor: Johnny
Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?
Użytkownik "Carramba" nie umie usiedziec na doopie:

No chłopaki gratulacje , udana wyprawa. Gdyby nie to, ze mam swierze moto, jeszcze nie sprawdzone,to pewnie bylbym z wami.

Niby nowe a w zicu już błechy! Napisz jak poradziłeś sobie z tym świerzbem...

Zdroofka Johnny

www.johnny.art.pl

Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?