Ferrari FF w Krakowie

Data: 2012-07-09 12:59:37
Autor: Jackare
Ferrari FF w Krakowie
Użytkownik "Wujeq" <bl1e@bl1e.com> napisał w wiadomości news:jtcrfo$i60$1inews.gazeta.pl...
Spotkałem dziś pod Trattoria Pergamin. Właściciel to jakiś wysoki gość , ze 190 cm, ciekawe czym sie zajmuje facet kupujący furę za 1 500 000 PLN :)

Bags

Mój kolega z Bytomia miał przez jakies dwa - trzy lata, potem sprzedał. Zajmował się inwestycjami (nieruchomości, kupowanie i sprzedawanie firm itp)
Takie auto to w polskich warunkach tylko fanaberia. Nie wiem jak teraz, ale wtedy najbliższy serwis miał w Pradze.
Rok temu widziałem w okolicy, że pojawiło się białe lambo. Teraz też go już nie widać

Data: 2012-07-09 13:27:45
Autor: J.F
Ferrari FF w Krakowie
Użytkownik "Jackare"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jtedio$gl$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Teraz ma w Warszawie, aczkolwiek z Bytomia do Warszawy ma niewiele blizej niz do Wiednia :-)

Ale jesli auto nowe i w miare dobre (a nie wloskie :-), to w sumie sama przyjemnosc przejechac sie raz na rok do Wiednia czy do Pragi, a jeszcze mozna sobie zwiedzic Drezno czy Berlin :-)

Fanaberia zas moze byc proba jezdzenia tym po polskich drogach - to sie w ogole daje zrobic, czy trzeba podnosic zawieszenie.

J.

Data: 2012-07-10 10:55:59
Autor: Marcin Luty
Ferrari FF w Krakowie

Użytkownik "Jackare" <123@tralala.com.pl> napisał w wiadomości news:jtedio$gl$1node2.news.atman.pl...
[...]

No ale na pewno nie Ferrari FF - jest produkowane od zeszlego roku ;p

--
ml

Ferrari FF w Krakowie