Ferraty późną wiosną?

Data: 2011-03-07 12:45:22
Autor: Jan Werbinski
Ferraty późną wiosną?
Znacie niżej położone ferraty w Alpach, dostępne w maju lub czerwcu? Średni poziom trudności, ale żeby nie było lodu.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-03-07 13:56:08
Autor: Przemek
Ferraty późną wiosną?

Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości news:4d74c586$0$2486$65785112news.neostrada.pl...
Znacie niżej położone ferraty w Alpach, dostępne w maju lub czerwcu? Średni poziom trudności, ale żeby nie było lodu.

-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Znamy ale nie powiemy!
a po co Ci to wiedzieć?

p.

Data: 2011-03-08 10:39:43
Autor: Grzegorz
Ferraty późną wiosną?
Hello Przemek !:

[...]

O w mordę, do dziś Dzień Uprzejmości ????? W radio mówią co inne .....

Ferrat poniżej 1000 m npm jest dużo, wystarczy poszukać w przewodniku albo w spisach internetowych. Ja za takimi raczej nie przepadam, choć te niżej w kanionach strumieni powinny być dostępne. Jak nie zasypało, a śniegu przecież było nie za wiele.

Mam przewodnik po austriackich ferratach, ale szczerze mówiąc nie mam czasu na wertowanie 500 stron no i nie znam rzeczywistych warunków. Może warto popytać na austriackich i niemieckich forach ???

pzdrw.
--
Grzegorz

Ferraty późną wiosną?