Ferrum- kiedy wreszcie przeskoczy 10 zl?

Data: 2009-09-22 13:15:28
Autor: fatso
Ferrum- kiedy wreszcie przeskoczy 10 zl?
Ja osobiscie spierdolilem sprawe- sprzedalem po 4.27zl i uwiazlem w Hardexie do Nowego Roku.
Przegralem. Ale moja Mondrusia, za moja namowa, kupila sobie niezla paczke tego papierka.
Oczywiscie, tez byla zerznieta przez nastepne dwa lata i nawet wyjsc z niego nie mogla.
Ale teraz mowi sie ze Mittal, najbogatszy paki w Londynie i wlasciciel Huty Lenina(czy jak tam ona sie dzis nazywa)-
ma chrapke. Wiec niech kupuje i uwolni moja zone od tej meczarni.
50 zl za akcje?

fatso

Ferrum- kiedy wreszcie przeskoczy 10 zl?