Fesiwal Rowerowy [WAW]

Data: 2012-09-25 17:20:29
Autor: Titus Atomicus
Fesiwal Rowerowy [WAW]
Witam,
A w weekend w Warszawie bylo co takiego:
FFR - Festiwal Filmów i Kultury Rowerowej
http://muranow.gutekfilm.pl/text.php?id=01228051f7d76d8
http://festiwalfilmowrowerowych.wordpress.com/
A na naszym forum cisza...
--
TA

Data: 2012-09-25 08:22:40
Autor: rmikke
Fesiwal Rowerowy [WAW]
W dniu wtorek, 25 września 2012 17:20:29 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
[...]

A co byś chciał?
"Wiesz, fajny film w weekend widziałem..."?

Data: 2012-09-25 17:49:27
Autor: Titus Atomicus
Fesiwal Rowerowy [WAW]
In article <c97a24c3-08f7-46fd-a06c-44866ffd0a46@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

> [...]
> Witam,
> FFR - Festiwal Filmów i Kultury Rowerowej

A co byś chciał?
No, zeby wczesniej ktos wrzucil jakies info.
A po imprezie - relacje. Skoro mozna wrzucac relacje z wykrecanych kilometrow, to dlaczego nie z takiej imprezy...

"Wiesz, fajny film w weekend widziałem..."?
Ja wczoraj widzialem 'Dzieciola'. Rewelacja. Ale akcentow rowerowych nie bylo.
--
TA

Data: 2012-09-26 02:04:19
Autor: piotr.tarasiuk
Fesiwal Rowerowy [WAW]
W dniu wtorek, 25 września 2012 17:49:28 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

A po imprezie - relacje. Skoro mozna wrzucac relacje z wykrecanych kilometrow, to dlaczego nie z takiej imprezy...

....sam się tak zwanym przypadkiem dowiedziałem z bloga http://polskanarowery.sport.pl/msrowery/0,0.html - czasami tam zaglądam

...jako że wole kręcić niż oglądać o kręceniu zainteresowałem się dwoma około festiwalowymi wydarzeniami - mianowicie alleycat'em  w którym wziąłem udział i wycieczką wieczorną po mieście z przewodnikiem
wiem że organizacyjnie były problemy bo wycieczka wstępnie planowana na sobotę z powodu deszczu została przeniesiona na niedzielę ale wiele osób tym nie wiedziało i przyjechało na start w sobotę wiecej znajdziesz tutaj
http://festiwalfilmowrowerowych.wordpress.com/

pozdro
Piotr

Data: 2012-09-26 02:06:38
Autor: piotr.tarasiuk
Fesiwal Rowerowy [WAW]

... tak przy okazji jeśli kogo interesuje - w ten weekend będzie

http://warsawopen.wordpress.com/

Pozdro
Piotr

Fesiwal Rowerowy [WAW]