Festiwal drukarstwa (by³o: Chelsea - Barca)

Data: 2009-05-06 22:52:21
Autor: shinX
Festiwal drukarstwa (by³o: Chelsea - Barca)
To co dzisiaj wykona³ pan sêdzia z Danii, przyæmi³o Webba, pi³karski poker i ca³y pzpn. 5 sytuacji na karnego, w tym 3 oczywiste i bezdyskusyjne. Gwizdanie pod Barce ca³y mecz - raz siê wy³ama³ i zamiast ¿ó³tej da³ czerwon± dla niepoznaki. Naprawde dawno nie widzialem tak spieprzonego widowiska. Ogladalem mecz z lud¼mi nie maj±cymi wiele wspólnego z pi³k± i nawet oni jak jeden m±¿, sami z siebie przyznali ¿e to druk, niesprawiedliwo¶æ i ogólnie s³aba akcja...

Szpakowski po ostatnim gwizdku mia³ wielokrotny orgazm, a¿ ba³em siê patrzeæ na ekran.

Teraz Gmoch trochê po¿uje szczêke i dobranoc.

chuja tam dobra.

Data: 2009-05-06 23:04:43
Autor: castrol
shinX pisze:
To co dzisiaj wykona³ pan sêdzia z Danii, przyæmi³o Webba, pi³karski poker i ca³y pzpn. 5 sytuacji na karnego, w tym 3 oczywiste i bezdyskusyjne.

O juz 5 sytuacji na karnego w tym 3 oczywiste. Pytam sie ktore, poza ta jedna ewidentna reka, ktorej nie wiem czemu nie podyktowal i boczny nie widzial?

Jacek Kustra

Data: 2009-05-06 23:08:20
Autor: shinX
Festiwal drukarstwa (by³o: Chelsea - Barca)
O juz 5 sytuacji na karnego w tym 3 oczywiste. Pytam sie ktore, poza ta jedna ewidentna reka, ktorej nie wiem czemu nie podyktowal i boczny nie widzial?

2 rêki, faul na Maloudzie _W_ polu karnym(da³ wolnego z linii), 2x na Anelce.

Data: 2009-05-06 23:13:08
Autor: TheBest
shinX pisze:
[...]

kup lepszy telewizor lub okulary, akurat Anelka to najwieksza szmata od nurkowania, czerwona kartke dostal gosc za jego nura to pozniej chcial zrobic karnego, nawet nie pomyslal o strzale na bramke tylko jak sie pieknie wyjebac

Data: 2009-05-06 23:19:21
Autor: castrol
TheBest pisze:

[...]

Otoz to. Ale widze ze sporo osob sie nabiera na pieprzone sztuczki aktorskie, ktore nie maja nic wspolnego z pilka nozna. Pokazcie mi doroslego faceta, ktory sie w taki sposob wywala od trzymania za koszulke :D

Jacek Kustra

Data: 2009-05-06 23:14:11
Autor: castrol
shinX pisze:

2 rêki, faul na Maloudzie _W_ polu karnym(da³ wolnego z linii), 2x na Anelce.

Ooo, same ciekawostki :D Juz pisalem i powtorze. 1 reka ewidentna i karny ewidentny. Druga reka tam gdzie jest pacha u czlowieka? No Ciekawe. 2 x na Anelce faul? Ja mysle ze 2 x powinien dostac zolta za probe wymuszenia. To samo Malouda bo faulu tam nie bylo zadnego.

Jacek Kustra

Data: 2009-05-06 23:19:17
Autor: eManitou
Festiwal drukarstwa (by³o: Chelsea - Barca)

U¿ytkownik "shinX" <shinek@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:gtsu7v$c1r$1news.task.gda.pl...

2 rêki, faul na Maloudzie _W_ polu karnym(da³ wolnego z linii), 2x na Anelce.

Które dwie ? Chyba nie liczysz tego trafienia pod pachê z 1,5 metra po którym wszyscy toczyli pianê ? Po drugie na Maloudzie nie by³o wogóle faulu wiêc sêdzie siê pomyli³ ale w drug± stonê :-) Rozjemca dzi¶ by³ s³aby i myli³ siê na wiele sposóbów, które na pewno wpieniaj± kibiców jednych i drugich ale stwierdzenie ¿e by³ stronniczy raczej ¶wiadczy o nadmiarze piwa podczas transmisji.

Data: 2009-05-06 23:29:04
Autor: Fidelio
[...]

Ale tam w ogóle faulu nie by³o, to raz. Dwa, to fakt, ¿e je¶li ju¿ to w polu karnym.
A trzy, to sytuacja z czerwon± kartk±, mi siê wydaje, ¿e obrañca Barcelony nawet nie dotkn±³ Anelki w tej sytuacji.
Jedno jest pewne, takiego s³abego sêdziego, to ju¿ dawno nie widzia³em (kto mu da³ sêdziowaæ w meczu takiej rangi???), ale myli³ siê w obie strony.

Data: 2009-05-06 23:31:39
Autor: gasper
Festiwal drukarstwa (by³o: Chelsea - Barca)
U¿ytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:gtsvet$ijj$1news.task.gda.pl...
Jedno jest pewne, takiego s³abego sêdziego, to ju¿ dawno nie widzia³em (kto mu da³ sêdziowaæ w meczu takiej rangi???)

bukmacherzy :)

Data: 2009-05-07 09:10:20
Autor: Marek Krukowski
Festiwal drukarstwa (by³o: Chelsea - Barca)
Fidelio

(kto mu da³ sêdziowaæ w meczu takiej rangi???),

Koledzy z którymi oglada³em mecz wysunêli przypuszczenie, ze ju¿ sobie nie posêdziuje. Ja za¶ wrêcz przeciwne, ze bêdzie sêdziowa³ fina³ mistrzostw ¶wiata.

marek krukowski __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4058 (20090507) __________

Data: 2009-05-07 11:30:27
Autor: Michal Jankowski
"Marek Krukowski" <pizzanostra@neostrada.pl> writes:

marek krukowski __________ Informacja programu ESET Smart Security,
wersja bazy sygnatur wirusów 4058 (20090507) __________

Jakie¶ gówno ci siê przykleja.

  MJ

Data: 2009-05-07 09:00:42
Autor: bodyn
shinX pisze:
[...]

Nie moze byc rzutu wolnego z lini pola karnego.

Data: 2009-05-06 23:18:28
Autor: franki
shinX pisze:
Ogladalem mecz z lud¼mi nie maj±cymi wiele
wspólnego z pi³k± i nawet oni jak jeden m±¿, sami z siebie przyznali ¿e to druk, niesprawiedliwo¶æ i ogólnie s³aba akcja...

Widzisz, i tu jest problem, ogl±da³e¶ z lud¼mi, którzy jak piszesz, nie maj± wiele wspólnego z pi³k±, wiêc siê pewnie ³atwo daj± nabieraæ na aktorstwo niektórych kopaczy. Jak dla mnie karny by³ ewidentny 1 - ten po rêce Pique oczywi¶cie. Poza tym Chelsea powinna wygraæ ten mecz du¿o wcze¶niej, jak ju¿ niektórzy wspominali, i nie by³oby teraz rzucania miêsem na sêdziego, tylko by¶ mówi³, ¿e ludzka rzecz siê myliæ.

Co nie zmienia faktu, ¿e Barca po takim meczu nie zas³u¿y³a na awans. Ale z drugiej strony Chelsea marnuj±c tyle sytuacji te¿ nie zas³u¿y³a, wiêc nawet tu jest remis :).

Data: 2009-05-07 07:18:22
Autor: Aman
Festiwal drukarstwa (by³o: Chelsea - Barca)

To co dzisiaj wykona³ pan sêdzia z Danii, przyæmi³o Webba, pi³karski poker i ca³y pzpn. 5 sytuacji na karnego, w tym 3 oczywiste i bezdyskusyjne.

Bez przesady. Pomylil siê przy rêce Pique. W innych sytuacjach karnego nie by³o.
Ale pomyli³ siê te¿ daj±c czerwieñ Abidalowi .  A je¿eli ju¿ da³ to potem powinien odgwizdaæpodobn± sytuacjê z Messim.
I nie ma co go wyzywaæ od drukarzy bo przecie¿ gola dla Barcy nie wydrukowa³ , tylko zosta³ on strzelony po ³adnej akcji z dystansu.
Pretensje to by mo¿na by³o mieæ gdyby w 93 minucie podykotwa³ karnego takiego jak podyktowa³ sêdzia w meczu PP Polonia- Lech  czyli tak zawany karny z kapelusza.
A Chelsea niech nie narzeka na sêdziów , bo w 1 meczu Ballac powinien wyleciec z boiska , a Barcelona tez mia³a karnego jak faulowany by³ Henry.
A i w meczu 4 lata temu który skoñczy³ siê wynikiem 4:2 dla Chelsea , swój udzia³ mia³ Collina przy bramce na 4:2 nie dyktuj±c faulu na Valdesie .
Tak , wiec nie ma co tutaj op³akiwaæ Chelsea . Sprawiedliwosci stalo siê zado¶æ :) . Ja tam sie ciesze

Pozdrawiam

Aman

Data: 2009-05-07 06:09:25
Autor: tomus_king
[...]

Dok³adnie, w niektórych przypadkach tak siê dzieje. Choæby bior±c pod uwagê W³ochów i Hipszanów, których przekrêcono w Korei. Potem obu dru¿ynom los da³ tytu³y M¦ i ME :)

Data: 2009-05-07 08:32:29
Autor: JoteR
Festiwal drukarstwa (by³o: Chelsea - Barca)
" tomus_king" napisa³:

Sprawiedliwosci stalo siê zado¶æ

Dok³adnie, w niektórych przypadkach tak siê dzieje. Choæby bior±c
pod uwagê W³ochów i Hipszanów, których przekrêcono w Korei.

....w meczach z gospodarzami. A któ¿ to wtedy by³ trenerem Koreañczyków? ;->

JoteR

Data: 2009-05-07 06:37:41
Autor: tomus_king
> [...]
> pod uwagê W³ochów i Hipszanów, których przekrêcono w Korei.

....w meczach z gospodarzami. A któ¿ to wtedy by³ trenerem Koreañczyków?

Hehe, Ty no przyznam, ¿e pisz±c nie zwróci³em na to uwagi :>

Data: 2009-05-07 14:42:09
Autor: maciej
Festiwal drukarstwa (by³o: Chelsea - Barca)
JoteR napisa³: w wiadomo¶ci news:gttva0$597$1inews.gazeta.pl...

" tomus_king" napisa³:

[...]

http://www.zczuba.pl/zczuba/1,90957,6581010,Guus__Hipokryta__Hiddink.html

Co do meczu - jeden celny strza³ w 93 minucie... ROTFL. Kompletnie niezas³u¿ony awans, ale tak jest pi³ka.

Data: 2009-05-07 16:12:15
Autor: Mane
maciej pisze:

Co do meczu - jeden celny strza³ w 93 minucie... ROTFL. Kompletnie niezas³u¿ony awans, ale tak jest pi³ka.

Najsmieszniejsze jest to, ze gdyby Chelsea po takiej grze awansowala do finaly to bylby lament ze niestepawiedliwie, ze pierwszy strzal w 93 minutcie, ze nie udolnosc, itd....

Ale poniewaz zrobila to Barcelona to wszyscy sie podniecaja tylko dlatego ze nazywa sie Barca :D

Data: 2009-05-07 18:58:38
Autor: Citizen Cain
Festiwal drukarstwa (by³o: Chelsea - Barca)

U¿ytkownik "maciej"

Co do meczu - jeden celny strza³ w 93 minucie... ROTFL. Kompletnie niezas³u¿ony awans, ale tak jest pi³ka.

A pamiêtasz, jak wygl±da³ mecz w Barcelonie?

CC

Data: 2009-05-07 21:45:07
Autor: maciej
Festiwal drukarstwa (by³o: Chelsea - Barca)
Citizen Cain napisa³:

A pamiêtasz, jak wygl±da³ mecz w Barcelonie?

Jedn¹ naprawdê tzw. 100% sytuacjê Barcelony i nie mniej takich sytuacji Chelsea, ale pamiêæ mam doœæ zawodn¹ (nie lubi przechowywaæ œmieciowych informacji ;-) )

Festiwal drukarstwa (by³o: Chelsea - Barca)