Festung Europa

Data: 2016-02-06 16:15:44
Autor: Zenek Kapelinder
Festung Europa
Moze w przenosni ale w dupie mam jakies korzenie. Zdjecie malego nie zyjacego chlopczyka znalezionego na plarzy zmiekczylo najtwardsze serca. Z drugiej strony nie chce niesc mojego zakrwawionego i nie zyjacego wnuka tylko dlatego ze na plac zabaw z nim poszedlem zeby sie na hustawce pobawil, i mielismy pecha bo sie jakis pierdolniety Arab wysadzil. Ani dziesieciu tysiecy, ani stu tysiecy ani jednego. Bo sie moze okazac ze ten jeden byl religijnym oszolomem. W zadne zapewnienia sluzb roznych i politykow nie wierze. Granica pomiedzy byciem normalnym a byciem rasista i ksenofobem jest bardzo delikatna. Ja przekroczylem ta umowna granice. Zadnych arabow, zadnych murzynow w Polsce sobie nie zycze.

Data: 2016-02-07 06:09:16
Autor: Ziomek
zadnych oszolomów Re: Festung ..
Uzytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisal w wiadomosci

 Zadnych arabow, zadnych murzynow w Polsce sobie nie zycze.

Ja tez, zadnych oszolomów PiSdzielców, zadnych watykanskich agentów
pasozytów w Polsce sobie nie zycze.

Data: 2016-02-07 08:21:47
Autor: u2
Festung Europa
  Zadnych arabow, zadnych murzynow w Polsce sobie nie zycze.

juz za pozno, murzynow jest zatrzesienie, a i araby z niemiec przyjezdzaja masowo do Polski na zakupy:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Festung Europa