Feta na Rynku - zdj ęcia

Data: 2009-05-31 02:08:32
Autor: Danpe
Feta na Rynku - zdj ęcia
On Sun, 31 May 2009 01:33:06 +0200, AJK <to-co-w-podpisie@post.pl>
wrote:

Były tłumy, śpiewy w większości "za", parę idiotycznie-niepotrzebnych
momentów antylegijnych (z czego wiekszość inicjowana przez grupę kibiców
Śląska - "Gdzie twoje berło?" śpiewali jeszcze idąc na dworzec),

tak,  a Sobolewski to o czym spiewal? :D
Zreszta dlaczego niepotrzebnie? Ja tam sie o Cracovii chetnie darlem,
bo mi sie geba cieszy na wiesc, ze wracaja gdzie ich miejsce, a moze
jeszce nizej.

nie dość, że siedział wieszczowi na
glowie, to jeszcze machał wielką flagą i na naszym straganie wszystkim
skóra cierpła, że zleci.

Widzialem, ze  w pewnym momencie w drugiej rece mial komorke...
dobrze, ze do tragedii nie doszlo, nie wiem czy byl lekko dziabniety
czy cos wypalil, ale kolo byl totalnie nieodpowiedzialny.

zabrakło nazwiska mojego ulubionego
Dyrektora Magistra Bednarza. Nie wiem, czy  "za zasługi", czy żeby nie
prowokować gwizdów na fecie i nie wiem też, czy to o czymś świadczy :-)

A  za co go tu fetowac :D

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-05-31 08:03:01
Autor: bodyn
Feta na Rynku - zdjęcia
wrote:

[...]

Jak sie czytalo co kibice Pasow tu wypisywali, jak na ich forum obrazaja Wisle
to taka wisienka na torcie:)

Data: 2009-05-31 08:38:06
Autor: Roberto
Feta na Rynku - zdjęcia
On 31 Maj, 08:03, bodyn <bo...@wytnij.to.o2.pl> wrote:
Danpe pisze:> On Sun, 31 May 2009 01:33:06 +0200, AJK <to-co-w-podpi...@post.pl>

> [...]
> jeszce nizej.

Jak sie czytalo co kibice Pasow tu wypisywali, jak na ich forum obrazaja

A co wypisywali?? Kompleks? Wiśle mogę pogratulować mostrzostwa, ale
nie tobie. Lecz się

Data: 2009-05-31 17:43:39
Autor: Danpe
Feta na Rynku - zdj ęcia
On Sun, 31 May 2009 08:38:06 -0700 (PDT), Roberto <calder@vp.pl>
wrote:

A co wypisywali??

glupoty, dlatego niech sie kisza w  pierwszej-drugiej lidze.
No i pieprzenia "Profesora" nie bedziemy musieli sluchac, nie mowiac o
ogladaniu wieprzow w kawalkach.

A i  wczorajsze ich  latanie o 1-2 w nocy po krakowie z palami i
szukanie swietujacych Wislakow to juz zupelna przesada, wiec to swoje
slowo "kompleks" moze im zadedykuj, normalni ludzie o tej porze spia a
nie biegaja z bejsbolami po miescie...
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-05-31 18:16:45
Autor: bodyn
Feta na Rynku - zdjęcia
Roberto pisze:

[...]

Mi sie nie musisz  gratulowac ja nie zdobylem mistrzostwa. O zadnych kompleksach nie pisalem i nie to mialem na mysli.
A wlasnie pisalem mniej wiecej o tym co ty teraz pisales.
Ale mam za dobry nastroj aby dywagowac na temat wisienki. Tort duzy i humor dopisuje.Tym bardziej ze to najtrudniej zdobyty tytul mistrza. A wachania nastrojow podczas sezonu duze

Data: 2009-05-31 10:36:43
Autor: castrol
Feta na Rynku - zdjęcia
bodyn pisze:

Jak sie czytalo co kibice Pasow tu wypisywali, jak na ich forum obrazaja Wisle
to taka wisienka na torcie:)

Cichoo, oni jeszcze licza ze LKS nie dostanie licencji i zostana w lidze :D A jak wszystkim klubom zabiora licencje i zostawia tylko ich to beda mistrzem! Tak jak nam kiedys tu obiecywal Fortuna i inne pasiaki :D

Jacek Kustra

Data: 2009-05-31 13:22:30
Autor: Danpe
Feta na Rynku - zdj ęcia
On Sun, 31 May 2009 10:36:43 +0200, castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl>
wrote:

bodyn pisze:

Jak sie czytalo co kibice Pasow tu wypisywali, jak na ich forum obrazaja Wisle
to taka wisienka na torcie:)

Cichoo, oni jeszcze licza ze LKS nie dostanie licencji i zostana w lidze

a moze i tak byc, ale w tym przypadku moim nieobiektywnym zdaniem tez
powinni zleciec, a jedna druzyna wiecej z 1 ligi powinna wejsc.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-05-31 12:28:29
Autor: pit
Feta na Rynku - zdjęcia
jasne, najlepiej druzyna typu znicz pruszków albo inne dolcany. Dzeki

Data: 2009-05-31 15:08:14
Autor: Danpe
Feta na Rynku - zdj ęcia
On Sun, 31 May 2009 12:28:29 +0100, "pit" <anty******@onet.eu> wrote:

jasne, najlepiej druzyna typu znicz pruszków albo inne dolcany. Dzeki

a to karaz a to, co musialem ogladac na meczu LKS-Zabrze, to bylo
najgorzej wydane 25zl w moim zyciu ;)
Moim zdaniem zajeliscie miejsce do spadku to nie ma zmiluj lecicie, an
ie jakies sranie w banie po sezonie.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-05-31 14:12:41
Autor: Smok Eustachy
Feta na Rynku - zdjęcia
Danpe pisze:
/.../
a moze i tak byc, ale w tym przypadku moim nieobiektywnym zdaniem tez
powinni zleciec, a jedna druzyna wiecej z 1 ligi powinna wejsc.

I to ma sens. Kwestie licencji też powinny być rozstrzygane przed kocem sezonu - żeby nie było że to - tamto. Chociaż niby licencja zależy od papierów, to bywa różnie.

Data: 2009-05-31 08:42:42
Autor: Roberto
Feta na Rynku - zdjęcia

tak,  a Sobolewski to o czym spiewal? :D
Zreszta dlaczego niepotrzebnie? Ja tam sie o Cracovii chetnie darlem,
bo mi sie geba cieszy na wiesc, ze wracaja gdzie ich miejsce, a moze
jeszce nizej.

Już ci UGI napisał a ja to tylko cytat wstawię "mentalny kaptur". Więc
niczego innego się spodziewać nie można:) Pewnie nawet nie pojmiesz o
co chodzi i ja od ciebie tego nie wymagam:)

Data: 2009-05-31 20:29:42
Autor: Danpe
Feta na Rynku - zdj ęcia
On Sun, 31 May 2009 08:42:42 -0700 (PDT), Roberto <calder@vp.pl>
wrote:

[...]

Problem w tym, ze UGI sie myli, ostatnio modne jest zarzucanie komus
takich rzeczy przeginajac w druga strone.
A ze musisz sie poslugiwac cytatem, bo sam nic madrego nie wymyslisz
wcale mnie nie dziwi, wpisujesz sie idealnei w obraz kibica pasiastych
"dam" co nic innego nie potrafia, tylko zapieprzac z bejsbolem w nocy
po osiedlu.
Won do 3 ligi.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-05-31 23:51:34
Autor: Cavallino
Feta na Rynku - zdjęcia
wrote:

Już ci UGI napisał a ja to tylko cytat wstawię "mentalny kaptur". Więc
niczego innego się spodziewać nie można:) Pewnie nawet nie pojmiesz o
co chodzi i ja od ciebie tego nie wymagam:)

Problem w tym, ze UGI sie myli,

Jasne.
Nie dość że mentalny kaptur, to jeszcze półanalfabeta.

Feta na Rynku - zdj ęcia