Feta w Poznaniu ?

Data: 2009-05-31 21:03:20
Autor: DysoN
Feta w Poznaniu ?
Czytalem wczoraj ze miala jakas byc z okazji PP i czegos tam jeszcze.
Bylo cos w ogole?
--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2009-05-31 21:50:17
Autor: Danpe
Feta w Poznaniu ?
On Sun, 31 May 2009 21:03:20 +0200, DysoN <bombardowac@arabow.pl>
wrote:

Czytalem wczoraj ze miala jakas byc z okazji PP i czegos tam jeszcze.
Bylo cos w ogole?

no nie bylo pewnie, bo "costam jeszcze" nie wypalilo, Wisla wygrala a
oni tylko zremisowali ;)

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-05-31 22:08:28
Autor: Andy
Feta w Poznaniu ?
"Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> wrote in message news:6rn5255ji48vitsbe1da912a7kpu754s2m4ax.com...
Czytalem wczoraj ze miala jakas byc z okazji PP i czegos tam jeszcze.
Bylo cos w ogole?

no nie bylo pewnie, bo "costam jeszcze" nie wypalilo, Wisla wygrala a
oni tylko zremisowali ;)

Czy Ci cos odwalilo? Od wczoraj piszesz same zenujace posty. Niektorzy nie umieja przegrywac z klasa, a Ty najwyrazniej nie potrafisz wygrywac z klasa. Przemysl to sobie.

Data: 2009-05-31 15:11:48
Autor: Roberto
Feta w Poznaniu ?
On 31 Maj, 22:08, "Andy" <a...@teko.pl> wrote:
"Danpe" <dan...@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]

umieja przegrywac z klasa, a Ty najwyrazniej nie potrafisz wygrywac z klasa.

Myślenie go boli:)

Data: 2009-05-31 23:53:27
Autor: Cavallino
Feta w Poznaniu ?
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:gvuonb$o45$1mx1.internetia.pl...
[...]

Od wczoraj?

Niektorzy nie umieja przegrywac z klasa, a Ty najwyrazniej nie potrafisz wygrywac z klasa.

Nie on pierwszy.
"Na kolana przed mistrzem" nie pamiętasz?

Data: 2009-06-01 22:58:28
Autor: Danpe
Feta w Poznaniu ?
On Sun, 31 May 2009 22:08:28 +0200, "Andy" <adaw@teko.pl> wrote:

[...]

czy w swietle tego posta, ktory wyslales ponizej nie mam racji?
TYLKO zremisowaliscie macie TYLKO trzecie miejsce.
Porazka, to i co fetowac?

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-05-31 22:06:48
Autor: Andy
Feta w Poznaniu ?
"DysoN" <bombardowac@arabow.pl> wrote in message news:gvuj93$75g$1news.interia.pl...
Czytalem wczoraj ze miala jakas byc z okazji PP i czegos tam jeszcze.
Bylo cos w ogole?

Miala byc w razie wicemistrzostwa. Wicemistrzostwa nie bylo to i fety nie bylo. Inna sprawa, ze tak czy siak sensu jakiegos wiekszego ta feta by nie miala.

Feta w Poznaniu ?