Feu Vert Car Service - czy to u nich normalne??

Data: 2009-04-24 17:20:48
Autor: Nex@pl
Feu Vert Car Service - czy to u nich normalne??
A my¶lisz, ¿e kto pracuje w takim feu vercie? Pracownik z do¶wiadczeniem, czy m³ody ch³opaczek po samochodówce...?

Data: 2009-04-24 16:13:38
Autor: masti
Feu Vert Car Service - czy to u nich normalne??
Dnia Fri, 24 Apr 2009 17:20:48 +0200, Nex@pl napisał(a):

A myślisz, że kto pracuje w takim feu vercie? Pracownik z
doświadczeniem, czy młody chłopaczek po samochodówce...?

optymistą jesteś jeśli myślisz, że po samochodówce :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
Jeep Grand Cheeroke 4.0L, Ford Mondeo 1,8

Data: 2009-04-24 18:45:27
Autor: Nex@pl
masti pisze:
[...]

Fakt, przepraszam :)

Data: 2009-04-24 22:01:03
Autor: Piotrek
Feu Vert Car Service - czy to u nich normalne??
A my¶lisz, ¿e kto pracuje w takim feu vercie? Pracownik z do¶wiadczeniem, czy m³ody ch³opaczek po samochodówce...?

ci po samochodowce czasami ida jeszcze do ASO :)
wszak oni maja specjalistyczna kadre :)
w feu vercie to kazdy kto wie ktora strona mlotek trzymac moze pracowac :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-24 22:22:22
Autor: Maciek
Nex@pl pisze:
A my¶lisz, ¿e kto pracuje w takim feu vercie? Pracownik z do¶wiadczeniem, czy m³ody ch³opaczek po samochodówce...?
¦rednia wieku mechaników to tak na oko 30-parê lat. Je¶li s± tu¿ po
samochodówce, to rzeczywi¶cie musia³o im to zdobycie wiedzy trochê czasu
zaj±æ :->
Zwróæ uwagê, ¿e ja nie mam w tym przypadku zastrze¿eñ do mechaników
(chocia¿ nie wiem jak ³o¿ysko by³o zmieniane, bo niestety mnie przy tym
nie by³o). Mechanik za³o¿y³ to co mu dostarczy³ facet, który
zamawia/odbiera czê¶ci i to w tym punkcie co¶ im siê spier*. Nie by³oby
sprawy, gdyby wykonali jeden telefon wiêcej (numer do mnie przecie¿
mieli) z pytaniem: "zak³adaæ Optimala, bo SKFów nie mo¿emy teraz
¶ci±gn±æ?", a nie wrzuciæ byle co i jeszcze obra¿aæ siê, ¿e klient mo¿e
mieæ o co¶ takiego pretensjê.

Maciek

Data: 2009-04-24 23:25:14
Autor: Nex@pl
Maciek pisze:
[...]

Mowa by³a o tym, ¿e w feuvercie Ciê skasowali za nic, zdaje siê.

Skoro kto¶ nie ma do¶wiadczenia to i pewnie nie wie jak wygl±da luz na ³o¿ysku.

Data: 2009-04-25 00:50:10
Autor: Maciek
Nex@pl pisze:
Mowa by³a o tym, ¿e w feuvercie Ciê skasowali za nic, zdaje siê.
To by³ tylko drobny i niewiele znacz±cy fragment ;-)

Skoro kto¶ nie ma do¶wiadczenia to i pewnie nie wie jak wygl±da luz na ³o¿ysku.
Sêk w tym, ¿e oni nawet ko³ami nie zakrêcili - test zawieszenia polega³
na sprawdzeniu zawieszenia, do którego ko³a siê widaæ nie zalicza³y ;-)

Maciek

Data: 2009-04-25 23:44:49
Autor: Nex@pl
Maciek pisze:

Sêk w tym, ¿e oni nawet ko³ami nie zakrêcili - test zawieszenia polega³
na sprawdzeniu zawieszenia, do którego ko³a siê widaæ nie zalicza³y ;-)

E tam, to my sie nie znamy, Pan mechanik wszed³ pod auto, popatrzy³ - "Zawieszenie jest". Mo¿e to mu wystarczy³o, albo ma aspiracje na diagnostê :)

Data: 2009-04-26 19:16:03
Autor: vpw
Feu Vert Car Service - czy to u nich normalne??
U¿ytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gt00ci$38u$1atlantis.news.neostrada.pl...
Maciek pisze:

[...]

Panowie. A co mia³ zrobiæ. Optyczne sprawdzenie zawieszenia wraz z diagnoz± luzów tak siê w³a¶nie odbywa. A ile ma byæ warta taka us³uga. Je¶li kto¶ wie czego i gdzie szukaæ, to 30 z³ to nie s± ¿adne pieni±dze. Ja tam jestem z tych sieciowych warsztatów bardzo zadowolony. Do wymiany klocków i oleju super siê nadaj±. Robi± to, czego normalny warsztat nie chcia³by siê dotkn±æ i za normalne pieni±dze. Je¶li mój czas, brudzenie siê i wysi³ek bêdzie wart mniej ni¿ ich stawka, to sam bêdê to robi³.

Wczoraj mia³em przykro¶æ pojechaæ do warsztatu VW na pierwszy przegl±d. Wymiana oleju, wycieraczek, filtrów i na koniec okaza³o siê, ¿e rónie¿ klocków. 4,5 godziny i 2 tys z³. Gdybym pojecha³ do Feuvertu to by³ zap³aci³ jakie¶ 300 z³ i po 30 minutach wyjecha³bym samochodem. Dla mnie serwisy firmowe to pomy³ka kompletna. Niestety niezbêdne je¶li trzeba samochód zdiagnozowaæ od strony elektroniki lub silnika.

--
vpw

Data: 2009-04-26 19:12:16
Autor: Cavallino
Feu Vert Car Service - czy to u nich normalne??
U¿ytkownik "vpw" <vpw@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gt24ie$st7$1news.onet.pl...
Maciek pisze:

[...]

Chyba ¿artujesz.
Ile z tego to robocizna?

Gdybym pojecha³ do Feuvertu to by³ zap³aci³
jakie¶ 300 z³ i po 30 minutach wyjecha³bym samochodem.

300 z³ to i tak drogo.
Tyle to mo¿na w ASO zap³aciæ, albo niewiele wiêcej.
Oczywi¶cie mowa o roboci¼nie.

Data: 2009-04-26 20:12:54
Autor: Piotrek
Feu Vert Car Service - czy to u nich normalne??
Do wymiany klocków i oleju super siê nadaj±. Robi± to, czego normalny warsztat nie chcia³by siê dotkn±æ i za normalne pieni±dze.

ja olej zmieniam za 10 zl w warsztacie, klocki/tarcze po 30 zl za strone.

Je¶li mój czas, brudzenie siê i wysi³ek bêdzie wart mniej ni¿ ich stawka, to sam bêdê to robi³.

jasna sprawa, ale mimo ze dzisiaj kolo nich przejechalem a mam klime do sprawdzenia przed sezonem to po tym wszystkim co o nich slyszalem jakos wolalem ominac. mimo ze na jakis normalny termin ciezko mi sie umowic w warsztacie ktory sie na klimie bardzo dobrze zna.

[...]

aaa to akurat zadna nowosc :)
typowe naciagactwo w ASO

Dla mnie serwisy  firmowe to pomy³ka kompletna.

owszem, ale czasami trzeba niestety....
z tym ze tam jakosc naprawy moze byc podobna do tej z Feu Vert(wiekszosc kadry ma takie same pojecie o samochodach i w ASO i w Feu vert czyli prawie zadne)
a w ASO jeszcze gorzej ich pilnowac zeby czegos nie popsuli

Niestety niezbêdne je¶li trzeba samochód zdiagnozowaæ od strony elektroniki lub silnika.

nie do konca, calkiem sporo normalnych warsztatow ma sprzet do takiej diagnostyki a pozatym zawsze zostaja punkty Boscha gdzie i czasami ASO zawozi samochody jak nie daje rady u siebie usunac usterki.
mysle ze koszt w Boschu bedzie podobny jak w ASO a fachowcy napewno lepsi

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-27 10:12:47
Autor: Nex@pl
vpw pisze:

Panowie. A co mia³ zrobiæ. Optyczne sprawdzenie zawieszenia wraz z diagnoz± luzów tak siê w³a¶nie odbywa. A ile ma byæ warta taka us³uga. Je¶li kto¶ wie czego i gdzie szukaæ, to 30 z³ to nie s± ¿adne pieni±dze.

:O £o¿ysko sprawdza siê fizycznie na kole, a nie wirtualnie patrz±c tylko na nie :), jako¶ mój diagnosta zawsze sprawdza podczas przegl±du i mówi co zaraz powinienem wymieniæ bo ju¿ tam jaki¶ luz siê czai.

Feu Vert Car Service - czy to u nich normalne??