Feu Vert Car Service - czy to u nich normalne??

Data: 2009-04-24 16:32:50
Autor: Maciej Leszczynski
Feu Vert Car Service - czy to u nich normalne??
Maciek <maciek@nospam.pl> wrote in news:gssjt3$c7q$1nemesis.news.neostrada.pl:

Jaki¶ miesi±c temu pojechałem z moim Fordem Escortem na stację Feu Vert,

jak to tylne lozysko to pamietaj, zeby je dokrecic po 1-2kkm

Data: 2009-04-24 22:26:37
Autor: Maciek
Maciej Leszczynski pisze:
Jaki¶ miesi±c temu pojechałem z moim Fordem Escortem na stację Feu Vert,
jak to tylne lozysko to pamietaj, zeby je dokrecic po 1-2kkm
Przednie. Ale tylne miałem jaki¶ czas temu rozbierane do wymiany szczęk
i nawet nie wiem czy skręcone wła¶ciwym momentem. Mam je sobie na
wszelki wypadek sam dokręcić, czy już raczej nastawiać się na wymianę?

Maciek

Data: 2009-04-24 23:10:50
Autor: Alex81
Feu Vert Car Service - czy to u nich normalne??
In article <Xns9BF7BC6009583y9s576dku52@127.0.0.1>, znpy@jc.cy says...
> Jaki¶ miesi±c temu pojechałem z moim Fordem Escortem na stację Feu Vert,

jak to tylne lozysko to pamietaj, zeby je dokrecic po 1-2kkm

Hę? We wtorek wymieniałem u mnie w Lanosie tylne w jednym łódzkim warsztacie i słowem nie wspomnieli o dokręcaniu, mógłby kto¶ rozwin±ć? :/

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-25 22:12:58
Autor: Karol Y
[...]

Ja też jaki¶ czas temu, w lewym.

Ale od tamtej pory jakie¶ 4-5kkm więcej i niczego nie słyszę.

--
Mateusz Bogusz

Feu Vert Car Service - czy to u nich normalne??