Feu Vert Car Service - czy to u nich normalne??

Data: 2009-04-25 21:28:58
Autor: JoAsienka
Feu Vert Car Service - czy to u nich normalne??
Maciek wrote:

PS: Po wymianie pojawił mi się jeszcze dziwny efekt. Od czasu do czasu
przy cofaniu lub ruszaniu do przodu pojawia się pojedynczy dość głośny
stuk. Oczywiście na Feu Vert nic nie usłyszeli. Czy można coś
spieprzyć przy wymianie łożyska, żeby coś takiego się pojawiło, czy
może to zbieg okoliczności i efekt nie jest związany z wymianą?

lepiej sprawdz sobie przeguby - u mnie jak mi wymienili przegub polosi to mi nie ustawili lozyska jak trzeba i mialam po raz drugi do wymiany, ale moze i odwrotnie przy wymianie lozysk udalo im sie zepsuc przeguby :)

JoAsienka **gg 1489928
Człowiek staje się mądry z wiekiem.
Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

Data: 2009-04-26 21:20:25
Autor: Maciek
JoAsienka pisze:
lepiej sprawdz sobie przeguby - u mnie jak mi wymienili przegub polosi to mi nie ustawili lozyska jak trzeba i mialam po raz drugi do wymiany, ale moze i odwrotnie przy wymianie lozysk udalo im sie zepsuc przeguby :)
Przeguby sprawdziłem, tzn. na skręconych kołach przy ostrym ruszaniu nic
nie słyszę, natomiast to dość głośne "puk" pojawia się przy ruszaniu
całkiem zwykłym i niestety mocno nieregularnie. Pewnie trzeba się będzie
przyzwyczaić ;-)

Maciek

Feu Vert Car Service - czy to u nich normalne??