Feu Vert - czy oni sa powazni ?

Data: 2009-05-13 14:35:00
Autor: andrzejb351
Feu Vert - czy oni sa powazni ?
On 5 Maj, 13:38, Łukasz <l...@wp.pl> wrote:
Wieczor, odpalam samochod i ruszam. Przejezdzam jakies 8 km i nagle
tempratura silnika wzrasta na fulla ! Z miejsca gasze silnik gdzie stoje
i wlaczam awaryjne. Otwieram maske a w zbiorniczku brak plynu. Lece
szybko z buta na Orlen i kupuje plyn, zalewam go i po odczekaniu az sie
schlodzi silnik, ponownie odpalam. Silnik pracuje rozgrzewajac sie
ponownie ale tak jak Pan Bog nakazal, tempratura na polowie i stoi :)
Czyli mysle sobie, czesciej zagladac pod maske. Stojac na wlaczonym
silniku wszystko OK. Ruszam, po przejechaniu 3-4 km temperatura znowu
rosnie do fulla. Zatrzymuje auto, patrze w zbiorniczek i sucho :/
Dolewam ponownie, i dociagam jakies mialem 3 km doFeuVertw Krakowie.
Jako ze jest pozny wieczor zostawiam auto przyFeuVerti wracam taxi do
domu. Decyzja taka a nie inna bo byl to 1 maj, 2-3 maja raczej nikt nie
pracowal ze zwyklych mechanikow. Moj mechanik wylaczony mial telefon.

Na drugi dzien 2 maja w sobote,FeuVertciezko pracuje i podejmuje sie
diagnozy mojego auta. Mijalo sporo godzin kiedy to niby diagnozowali co
sie dzieje, jako ze kumpel jechal w tamta strone mowie mu zeby mnie
podrzucil a ja z ciekawosci popatrze na jakim etapie stoja. Male
zdziwienie bo auto stoi pod brama jakby zaraz inne auto mialo je
staranowac, ale OK moze maja tyle aut ze sie nie mieszcza. Pytam
kierownika czy jak mu tam jaki etap:

"oooo dobrze ze Pan jest. Bardzo mi przykro ale uszczelka pod chlodnica.
  Jest tez ryzyko ze moze Pan szukac uzywanego innego silnika..." -
generalnie zalamke zlapalem. Ale pada jeszcze jedno slowo: "u nas koszt
jezeli to sama uszczelka 800 zl", mowie nie dziekuje zabieram auto obok
na parking zalatwiam lawete czy tam hol i robie gdzie indziej. Z braku
czasu auto stalo na parkingu 2 dni pod Carrefourem. Odpalam dzisiaj auto
i pedze na zimnym silniku jakies 4 km do mechanika poleconego od kolegi.
Temperatura wzrasta, mysle ze moge juz szukac miejsce na chlodzenie
ponowne silnika. Jednak temperatura stoi na polowie jak ma byc. Jade i
jade a temperatura nadal na polowie jak zawsze :) Zatrzymuje auto,
otwieram maske, pochyly zagladanie na maxa i patrze a tam dziurka w
przewodzie srednicy igły, i lejacy sie lekko płyn. :||

Mechanik ktory to zobaczyl zaczal sie smiac i mowi do mnie ! "Niech Pan
nie mowi ze Pan tego nie widzial ? i sie zaczal smiac odchodzac ze
jestem nie powazny" i w zupelnosci gosciu mial racje ! Ale wrocil i
mowi: "Wąż biegusiem wymienic, i jak bedzie grzało sprawdzic termostat".

Wracam od mechanika, i jezdze 1,5 godziny po miescie a temperatura
trzyma ! Płynu byc moze ubywa, ale jezdze bardzo spokojnie.

Tamtego poznego wieczora nie mialem co zagladac pod maske, ale w bialy
juz dzien po "diagnozie"FeuVertnaprawde warto bylo zajrzec pod maske
! Strasznie tego zaluje ! Siedze teraz i sie zastanawiam... Czy warto
zmienić w przyszlosci chociaż koła wFeuVert?

Pozwolilem sobie to tez wyslac na pl.misc.samochody

ktory to diagnozował, pytam bo moja opinia o tym serwisie jest całkiem
dobra i chce unknąc fuszerów jezeli takowi tam są

Data: 2009-05-13 16:44:21
Autor: pracownik FEU-Vert
Feu Vert - czy oni sa powazni ?
On 13 Maj, 23:35, andrzejb...@gmail.com wrote:
> [...]

ktory to diagnozował, pytam bo moja opinia o tym serwisie jest całkiem
dobra i chce unknąc fuszerów jezeli takowi tam są

nie było klienta przy tym więc Ci nie powie kto to. Mamy super
mechaników i każdy z nich pracował w ASO -
Renault,Peugeot,Seat,Volkswagen,Audi,Fiat,Ford,Citroen Itd. Jeżeli
przyjdziesz i powiesz jaki masz  samochód to zawsze dobierzemy Ci
najlepszego mechanika do Twojego samochodu:)
U nas mechanicy mają ogromna wiedzę gdyż serwisujemy wszystkie marki a
nie jest to łatwe,ale wymieniają się swoimi doświadczeniami i
stanowimy super zespół.
Czasami zdarzy się nam wpadka no ale takie jest życie i lekarze też
się mylą ale ludzie wtedy umierają a my możemy coś poprawić.Uwierz ze
gość z ASO robi jedną markę i zna to na pamięć daj mu inną markę a
będzie się długo zastanawiał i założę sie że w bardzo wielu
przypadkach nie da sobie rady.Pozdrawiam i zapraszam do FEU-VertKraków

Data: 2009-05-14 07:33:27
Autor: newrom
Feu Vert - czy oni sa powazni ?
On Wed, 13 May 2009 16:44:21 -0700 (PDT), pracownik FEU-Vert
<dar.cel@orange.pl> wrote:

nie było klienta przy tym więc Ci nie powie kto to.

Czy mozesz napisac wniosek do pracodawcy o wyslanie na szkolenie z
obslugi czytnia oraz na zajecia z netykiety ?
HINT: ciecie cytatow.

Mamy super mechaników i każdy z nich pracował w ASO -

To niekoniecznie dobra referencja :)

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-05-16 18:10:53
Autor: Adam Płaszczyca
Feu Vert - czy oni sa powazni ?
Dnia Wed, 13 May 2009 16:44:21 -0700 (PDT), pracownik FEU-Vert napisał(a):

[...]

Czyli - macie najgorszych partaczy, to chciałeś powiedzieć?

--

Feu Vert - czy oni sa powazni ?