Feuvert

Data: 2011-04-04 19:08:06
Autor: Biafra
Feuvert
Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?

--
xbiafra

Data: 2011-04-04 19:31:43
Autor: Cavallino
Feuvert
Użytkownik "Biafra" <xbiafra@gmail.com> napisał w wiadomości news:incttn$l6e$1inews.gazeta.pl...
Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?

Miałem kilka razy, jeszcze jak te same stacje prowadził Sheel Autoserv.
Opony zmieniajÄ… dobrze, ĹĽarĂłwki teĹĽ.
Na nic poważniejszego bym się nie odważył od czasu kiedy mi na Norauto zdemolowali mocowanie filtru paliwa do meganki, a i tak nie dali rady go zdemontować.

Data: 2011-04-04 19:31:45
Autor: Robert_J
Feuvert
Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?

Tak. Kupiłem tam kiedyś opony, działały (zresztą ten sezon jeszcze też działają). A ostatnio ramkę do tablicy rej. (właściwie wziąłem za darmo reklamową) i też działa :-).
A tak powaĹĽnie to doprecyzuj pytanie :-)

Data: 2011-04-04 19:34:10
Autor: Karolek
Feuvert
W dniu 2011-04-04 19:08, Biafra pisze:
Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?

Zdarza sie, ze wymiana oleju ich przerasta.

--
Karolek

Data: 2011-04-04 19:55:36
Autor: Maciek
Feuvert
W dniu 2011-04-04 19:08, Biafra pisze:
Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?
Bardzo dobra stacja:
- musiałem zwrócić mechanikowi uwagę, że filtr oleju wymienia się
_przed_ zalewaniem świeżego; na szczęście zdążył wlać niecałą ćwiartkę
- przy wymianie Ĺ‚oĹĽyska kolumny mcphersona mechanik w trakcie pogaduszki
z drugim mechanikiem, bawił się w/w łożyskiem, stukając nim w błotnik -
zrobił odprysk
- przy wymianie łożysk zamówiłem skf, dostałem optimal i jeszcze ile
było gadania, że się czepiam, a mam przecież taniej (samochód zostawiłem
u nich na 2, czy 3 dni więc raczej nie było problemu, że presja czasu,
ĹĽe akurat nie ma itp.)
- przy wymianie oleju urwała się śruba mocująca osłonę pod silnikiem o
czym zostałem powiadomiony radosnym klekotaniem w/w osłony po wyjechaniu
ze stacji
- pewnie jeszcze by się coś znalazło, ale nie chcę mi się grzebać w
zakamarkach pamięci, zresztą dawno już tam nie zaglądam :-)

PS: A generalnie jestem pełen podziwu dla ludzi, którzy np. podjeżdżają
samochodem do tego typu stacji, radośnie oddają kluczyki i po paru
godzinach zjawiają się po odbiór wozidełka. Chociaż może tak jest lepiej
- czego oczy nie widzÄ… ... :->

Maciek

Data: 2011-04-04 20:58:55
Autor: J.F.
Feuvert
On Mon, 04 Apr 2011 19:55:36 +0200,  Maciek wrote:
W dniu 2011-04-04 19:08, Biafra pisze:
Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?
Bardzo dobra stacja:
- musiałem zwrócić mechanikowi uwagę, że filtr oleju wymienia się
_przed_ zalewaniem ¶wieżego; na szczę¶cie zd±żył wlać niecał± ćwiartkę

W automacie ? Bo w silniku to chyba bez wiekszego znaczenia.

- przy wymianie łożysk zamówiłem skf, dostałem optimal i jeszcze ile
było gadania, że się czepiam, a mam przecież taniej (samochód zostawiłem
u nich na 2, czy 3 dni więc raczej nie było problemu, że presja czasu,
że akurat nie ma itp.)

Czepiasz sie, dostalbys skf z wloch, rozpadloby sie szybciej niz
optimal :-)

J.

Data: 2011-04-05 13:54:57
Autor: Maciek
Feuvert
W dniu 2011-04-04 20:58, J.F. pisze:
W automacie ? Bo w silniku to chyba bez wiekszego znaczenia.
Jasne. Patrz±c na przytomno¶ć tego człowieka, to zapewne w ogóle by
filtra nie wymienił.

Czepiasz sie, dostalbys skf z wloch, rozpadloby sie szybciej niz
optimal :-)
Nie o to chodzi.

Maciek

Data: 2011-04-04 22:46:41
Autor: Adam Płaszczyca
Feuvert
Dnia Mon, 04 Apr 2011 19:55:36 +0200, Maciek napisał(a):

- musiałem zwrócić mechanikowi uwagę, że filtr oleju wymienia się
_przed_ zalewaniem ¶wieżego

Ciekawe. A uzasadnisz dlaczego?

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2011-04-05 12:49:38
Autor: Olo
Feuvert
Dnia Mon, 04 Apr 2011 19:55:36 +0200, Maciek napisał(a):

- musiałem zwrócić mechanikowi uwagę, że filtr oleju wymienia się
_przed_ zalewaniem ¶wieżego

Ciekawe. A uzasadnisz dlaczego?

krew mnie zalewa jak czytam takie durne pytania

Data: 2011-04-05 21:09:08
Autor: Adam Płaszczyca
Feuvert
Dnia Tue, 05 Apr 2011 12:49:38 +0200, Olo napisał(a):

- musiałem zwrócić mechanikowi uwagę, że filtr oleju wymienia się
_przed_ zalewaniem ¶wieżego
Ciekawe. A uzasadnisz dlaczego?
krew mnie zalewa jak czytam takie durne pytania
Mnie też, jak się czepiasz, ale uzasadnienia nie pokażesz. --

Data: 2011-04-05 22:38:20
Autor: Olo
Feuvert
[...]

po co? każdy logicznie my¶l±cy człowiek wie o co chodzi... niektórzy jak widać maj± problem.

Data: 2011-04-05 23:40:56
Autor: Adam Płaszczyca
Feuvert
Dnia Tue, 05 Apr 2011 22:38:20 +0200, Olo napisał(a):

Mnie też, jak się czepiasz, ale uzasadnienia nie pokażesz.

po co? każdy logicznie my¶l±cy człowiek wie o co chodzi... niektórzy jak widać maj± problem.

Widać, że nie myslisz logicznie, bo nie potrafisz powiedziec o co chodzi.

Data: 2011-04-06 11:18:29
Autor: Olo
Feuvert
[...]

widać że masz spore problemy psychiczne, uzasadnienie, a także wszelkie odpowiedzi otrzymasz u najbliższego lekarza psychiatry.

Data: 2011-04-04 22:09:27
Autor: Adam Szewczak
Feuvert

Użytkownik "Biafra" <xbiafra@gmail.com> napisał w wiadomości news:incttn$l6e$1inews.gazeta.pl...
Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?

-- xbiafra

Hmm, nie potrafili mi ustawic swiatel w Polo bo Pan nie wiedzial gdzie.
Jak im pokazalem to zrobili, nie zaplacilem za usluge ;P

PZDr
Adam

Data: 2011-04-05 07:26:26
Autor: Krzysiek Supera
Feuvert
Użytkownik "Biafra" <xbiafra@gmail.com> napisał w wiadomości news:incttn$l6e$1inews.gazeta.pl...
Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?

Byłem raz, żeby zmienić klocki hamulcowe. Poszło sprawnie (choć obsługa podchodziła do klienta raczej jak do intruza), ale klocki po 3 miesiącach były zjechane do zera. Dla porównania - klocki z VW (autoryzowany, czy nieautoryzowany) zużywałem w ponad rok.

Ot, taki supermarket usług i części samochodowych

KS

Data: 2011-04-04 23:32:17
Autor: Mateusz
Feuvert
serwisujemy u nich firmowe auta (Katowice, alpejska) ale tylko w
zakresie wymiany płynów i ewentualnie klocków. Jak dot±d zastrzeżeń
nie było.

Data: 2011-04-05 11:46:34
Autor: mgr inĹĽ.
Feuvert
W dniu 2011-04-04 19:08, Biafra pisze:
Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?

Kupilem u nich bagaznik dachowy do starej polowki. Ogladajac jego montaz na miejscu myslalem, ze umre ze smiechu... Dwoch panow prawie dwie godziny latalo dookola samochodu ze srubokretami i kluczami, chyba ze cztery razy zaczynajac od nowa :)

Innych doswiadczen nie mam, ale na wszelki wypadek omijam szerokim lukiem.

--
Pozdrawiam,
mgr inĹĽ.

Data: 2011-04-05 13:16:23
Autor: ::-::dysmorfofob::-::
Feuvert
Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?

Mam jeden z ich punktow niedaleko siebie, wiec z lenistwa odwiedzam czasem.
Czynnosci typu: wymiana oleju, opon z wywazeniem, klocki + tarcze daja, sprezyna amortyzatora daja rade w moim 12 letnim daewoo bez problemow. Czesci zamienne maja jednak marnej jakosci, a dokladnie "trwalosci" (wykazuja ok. 1/4 czasu zywotnosci oryginalnych).
Wielki plus dodatni, ktory sobie tam chwale to mozliwosc obserwowania na zywo co sie dzieje z samochodem i ew. interwencja od razu jak cos mi sie nie spodoba.

::f::

Data: 2011-04-05 20:35:35
Autor: rafikx
Feuvert
W dniu 2011-04-04 19:08, Biafra pisze:
Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?

Banda naciągaczy. Chcieli mi wmówić konieczność wymiany wahaczy przednich, z uwagi na ich zużycie. C.a. 800 PLN za stronę.
Sęk w tym, ze wahacze kompletne były wymienione 4 miesiące wcześniej. Oryginały za 1000 z robocizną...

Odnoszę wrażenie, że terminują tam niedoszli absolwenci zawodówek samochodowych, co to ich do egzaminu zawodowego nie dopuścili z uwagi na partactwo.

R.

Data: 2011-04-05 21:29:27
Autor: Artur Maśląg
Feuvert
W dniu 2011-04-05 20:35, rafikx pisze:
W dniu 2011-04-04 19:08, Biafra pisze:
Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?

Banda naciągaczy. Chcieli mi wmówić konieczność wymiany wahaczy
przednich, z uwagi na ich zuĹĽycie. C.a. 800 PLN za stronÄ™.
Sęk w tym, ze wahacze kompletne były wymienione 4 miesiące wcześniej.
Oryginały za 1000 z robocizną...

Masz na myśli firmę jako taką, czy ichnich specjalistów?

OdnoszÄ™ wraĹĽenie, ĹĽe terminujÄ… tam niedoszli absolwenci zawodĂłwek
samochodowych, co to ich do egzaminu zawodowego nie dopuścili z uwagi na
partactwo.

Naprawdę? Dla mnie to oni nie prezentują (bardzo często) poziomu
niedoszłych absolwentów zawodówek samochodowych, tylko poziom
'doszłych' absolwentów wielu szkół wyższych.

Data: 2011-04-06 12:13:51
Autor: Vlad The Ripper
Feuvert

Użytkownik "Biafra" <xbiafra@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:incttn$l6e$1inews.gazeta.pl...
Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?

-- xbiafra

W fauwercie w Warszawie na Conrada przerosła ich wymiana tarcz i klocków hamulcowych na przód w golfie 4. ¬le ustawili klocek tak że tarł o tarczę cały czas, na szczę¶cie poprawili za darmo. Poza tym mam wrażenie że na wymianę tarcz to mnie naci±gnęli, bo moim zdaniem nie było to jeszcze konieczne. Drogo wyszła ta usługa moim zdaniem, bo ponad 600 zł, z czego sama robocizna 120. Plus, ze zrobione od ręki w sobotę i bez umawiania się.

Feuvert