Feuvert

Data: 2011-04-04 19:55:36
Autor: Maciek
Feuvert
W dniu 2011-04-04 19:08, Biafra pisze:
Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?
Bardzo dobra stacja:
- musiałem zwrócić mechanikowi uwagę, że filtr oleju wymienia się
_przed_ zalewaniem świeżego; na szczęście zdążył wlać niecałą ćwiartkę
- przy wymianie Ĺ‚oĹĽyska kolumny mcphersona mechanik w trakcie pogaduszki
z drugim mechanikiem, bawił się w/w łożyskiem, stukając nim w błotnik -
zrobił odprysk
- przy wymianie łożysk zamówiłem skf, dostałem optimal i jeszcze ile
było gadania, że się czepiam, a mam przecież taniej (samochód zostawiłem
u nich na 2, czy 3 dni więc raczej nie było problemu, że presja czasu,
ĹĽe akurat nie ma itp.)
- przy wymianie oleju urwała się śruba mocująca osłonę pod silnikiem o
czym zostałem powiadomiony radosnym klekotaniem w/w osłony po wyjechaniu
ze stacji
- pewnie jeszcze by się coś znalazło, ale nie chcę mi się grzebać w
zakamarkach pamięci, zresztą dawno już tam nie zaglądam :-)

PS: A generalnie jestem pełen podziwu dla ludzi, którzy np. podjeżdżają
samochodem do tego typu stacji, radośnie oddają kluczyki i po paru
godzinach zjawiają się po odbiór wozidełka. Chociaż może tak jest lepiej
- czego oczy nie widzÄ… ... :->

Maciek

Data: 2011-04-04 20:58:55
Autor: J.F.
Feuvert
On Mon, 04 Apr 2011 19:55:36 +0200,  Maciek wrote:
W dniu 2011-04-04 19:08, Biafra pisze:
Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?
Bardzo dobra stacja:
- musiałem zwrócić mechanikowi uwagę, że filtr oleju wymienia się
_przed_ zalewaniem ¶wieżego; na szczę¶cie zd±żył wlać niecał± ćwiartkę

W automacie ? Bo w silniku to chyba bez wiekszego znaczenia.

- przy wymianie łożysk zamówiłem skf, dostałem optimal i jeszcze ile
było gadania, że się czepiam, a mam przecież taniej (samochód zostawiłem
u nich na 2, czy 3 dni więc raczej nie było problemu, że presja czasu,
że akurat nie ma itp.)

Czepiasz sie, dostalbys skf z wloch, rozpadloby sie szybciej niz
optimal :-)

J.

Data: 2011-04-05 13:54:57
Autor: Maciek
Feuvert
W dniu 2011-04-04 20:58, J.F. pisze:
W automacie ? Bo w silniku to chyba bez wiekszego znaczenia.
Jasne. Patrz±c na przytomno¶ć tego człowieka, to zapewne w ogóle by
filtra nie wymienił.

Czepiasz sie, dostalbys skf z wloch, rozpadloby sie szybciej niz
optimal :-)
Nie o to chodzi.

Maciek

Data: 2011-04-04 22:46:41
Autor: Adam Płaszczyca
Feuvert
Dnia Mon, 04 Apr 2011 19:55:36 +0200, Maciek napisał(a):

- musiałem zwrócić mechanikowi uwagę, że filtr oleju wymienia się
_przed_ zalewaniem ¶wieżego

Ciekawe. A uzasadnisz dlaczego?

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2011-04-05 12:49:38
Autor: Olo
Feuvert
Dnia Mon, 04 Apr 2011 19:55:36 +0200, Maciek napisał(a):

- musiałem zwrócić mechanikowi uwagę, że filtr oleju wymienia się
_przed_ zalewaniem ¶wieżego

Ciekawe. A uzasadnisz dlaczego?

krew mnie zalewa jak czytam takie durne pytania

Data: 2011-04-05 21:09:08
Autor: Adam Płaszczyca
Feuvert
Dnia Tue, 05 Apr 2011 12:49:38 +0200, Olo napisał(a):

- musiałem zwrócić mechanikowi uwagę, że filtr oleju wymienia się
_przed_ zalewaniem ¶wieżego
Ciekawe. A uzasadnisz dlaczego?
krew mnie zalewa jak czytam takie durne pytania
Mnie też, jak się czepiasz, ale uzasadnienia nie pokażesz. --

Data: 2011-04-05 22:38:20
Autor: Olo
Feuvert
[...]

po co? każdy logicznie my¶l±cy człowiek wie o co chodzi... niektórzy jak widać maj± problem.

Data: 2011-04-05 23:40:56
Autor: Adam Płaszczyca
Feuvert
Dnia Tue, 05 Apr 2011 22:38:20 +0200, Olo napisał(a):

Mnie też, jak się czepiasz, ale uzasadnienia nie pokażesz.

po co? każdy logicznie my¶l±cy człowiek wie o co chodzi... niektórzy jak widać maj± problem.

Widać, że nie myslisz logicznie, bo nie potrafisz powiedziec o co chodzi.

Data: 2011-04-06 11:18:29
Autor: Olo
Feuvert
[...]

widać że masz spore problemy psychiczne, uzasadnienie, a także wszelkie odpowiedzi otrzymasz u najbliższego lekarza psychiatry.

Feuvert