Feuvert

Data: 2011-04-05 07:26:26
Autor: Krzysiek Supera
Feuvert
Użytkownik "Biafra" <xbiafra@gmail.com> napisał w wiadomości news:incttn$l6e$1inews.gazeta.pl...
Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?

Byłem raz, żeby zmienić klocki hamulcowe. Poszło sprawnie (choć obsługa podchodziła do klienta raczej jak do intruza), ale klocki po 3 miesiącach były zjechane do zera. Dla porównania - klocki z VW (autoryzowany, czy nieautoryzowany) zużywałem w ponad rok.

Ot, taki supermarket usług i części samochodowych

KS

Data: 2011-04-04 23:32:17
Autor: Mateusz
Feuvert
serwisujemy u nich firmowe auta (Katowice, alpejska) ale tylko w
zakresie wymiany płynów i ewentualnie klocków. Jak dot±d zastrzeżeń
nie było.

Feuvert