Feuvert

Data: 2011-04-06 12:13:51
Autor: Vlad The Ripper
Feuvert

Użytkownik "Biafra" <xbiafra@gmail.com> napisał w wiadomości news:incttn$l6e$1inews.gazeta.pl...
Ktos mial do czynienia? Jak oceniacie?

-- xbiafra

W fauwercie w Warszawie na Conrada przerosła ich wymiana tarcz i klocków hamulcowych na przód w golfie 4. Źle ustawili klocek tak że tarł o tarczę cały czas, na szczęście poprawili za darmo. Poza tym mam wrażenie że na wymianę tarcz to mnie naciągnęli, bo moim zdaniem nie było to jeszcze konieczne. Drogo wyszła ta usługa moim zdaniem, bo ponad 600 zł, z czego sama robocizna 120. Plus, ze zrobione od ręki w sobotę i bez umawiania się.

Feuvert