Fiasko misji w USA? Kongresmen nie ma czasu.

Data: 2010-11-16 17:49:49
Autor: boukun
Fiasko misji w USA? Kongresmen nie ma czasu.

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ibuc73$90m$1inews.gazeta.pl...
Anna Fotyga i Antoni Macierewicz są w Stanach Zjednoczonych, gdzie zawieźli 300 tysięcy podpisów Polaków, którzy chcą międzynarodowej komisji ds. katastrofy smoleńskiej. Ale wygląda na to, że nie bardzo mają komu je pokazać.

Jak podaje TVP Info, polska placówka dyplomatyczna w Waszyngtonie wyraźnie odcina się od wizyty polityków PiS. Spotkań z Fotygą i Macierewiczem nie mają w swoich kalendarzach amerykańscy politycy.

Czym prędzej udaliby się do najbliższej kliniki psychiatrycznej...

boukun

Data: 2010-11-16 17:53:49
Autor: Azor jest pedałem
Fiasko misji w USA? Kongresmen nie ma czasu.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Czym prędzej udaliby się do najbliższej kliniki psychiatrycznej...

W ich przypadku nawet nie trzeba badań. Wystarczy wygląd.

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-16 18:11:01
Autor: rAzor
Fiasko misji w USA? Kongresmen nie ma czasu.
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Czym prędzej udaliby się do najbliższej kliniki psychiatrycznej...

W ich przypadku nawet nie trzeba badań. Wystarczy wygląd.

Przemysław Warzywny

Pokazesz sam swoją mordę, czy mam ją upublicznić, PRZEMKU? :-)
--
Sátoraljaújhely

Fiasko misji w USA? Kongresmen nie ma czasu.