Fiat 1.2 16V źle działa

Data: 2009-03-18 06:34:51
Autor: Karolek
Fiat 1.2 16V źle działa

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:gppav1$5m0$1nemesis.news.neostrada.pl...
Silnik 1.2 16V z Punto I.

Ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić?

Ja mam takie pomysły, ale nie wiem jak to sprawdzić:
- czujnik podciśnienia
- niewydolna instalacja paliwowa (spadające ciśnienie na listwie o którym komputer nic nie wie i przez to daje za mało paliwa)
- lewe powietrze

Sprawdz czujnik temperatury silnika ten dla ECU.

Karolek

Data: 2009-03-18 22:57:56
Autor: Tomasz Pyra
Fiat 1.2 16V źle działa

[...]