Fiat 1.2 16V źle działa

Data: 2009-03-18 08:49:51
Autor: Czyzyk
Fiat 1.2 16V źle działa

Silnik 1.2 16V z Punto I.

Po wciśnięciu gazu do dechy, niezależnie czy na biegu czy na luzie - silnik wkręca się do około 5000rpm i dalej się nie kręci. (..)

Przeplywomierz sprawdzales?

Data: 2009-03-18 08:54:27
Autor: Czyzyk
Fiat 1.2 16V źle działa

Przeplywomierz sprawdzales?

Po napisaniu tego wlasnie sie ugryzlem w jezyk i zastanawiam czy to ustrojstwo wogole jest w tym silniku ? :-)

pozdr

Data: 2009-03-18 23:03:15
Autor: Tomasz Pyra
Fiat 1.2 16V źle działa
Czyzyk pisze:

Przeplywomierz sprawdzales?

Po napisaniu tego wlasnie sie ugryzlem w jezyk i zastanawiam czy to ustrojstwo wogole jest w tym silniku ? :-)

Przepływomierza nie ma, za to jest zestaw MAP+IAT+TPS.
IAT i TPS są na pewno sprawne.
Co do MAP to odczyty wydają się mieć sens, ale jednak nie mam jak ich zweryfikować żeby mieć pewność co do dokładności.

W każdym razie MAP jest tam jakoś podejrzany, ale chwilowo nie mam jak sprawdzić. Jak wszystko inne zawiedzie to odżałuję 100zł i kupię.

Fiat 1.2 16V źle działa