Data: 2009-05-22 14:44:59 | |
Autor: Pan Piskorz | |
Fiat 125p w Kosowie | |
Film z dużym iatem w roli głownej, niestety mało optymistyczny :-/ fakt, mało optymistyczny, a czemu dziwi Cię obecność kwadrata w Kosowie? P. |
|
Data: 2009-05-22 14:53:38 | |
Autor: dziadekJacek | |
Fiat 125p w Kosowie | |
Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:gv66oe$e7u$1inews.gazeta.pl... Nie dziwi, ale jakoś tak smutno mi się zorbiło jak znalazłem ten materiał... nawet nie wiem czemu :( -- dziadekJacek www.bezwypadkowe.net |
|
Data: 2009-05-22 14:59:22 | |
Autor: Pan Piskorz | |
Fiat 125p w Kosowie | |
Nie dziwi, ale jakoś tak smutno mi się zorbiło jak znalazłem ten materiał... nawet nie wiem czemu :( a wyglądający na wciąż eksploatowany (sierpień 2008) polonez truck z minaretem w tle, sfotografowany w Bitoli (Macedonia) - poprawi Ci nastrój? też pewnie trafił tam jak ten fiat - przed wojną, wiesz o tym, że w Jugosławii duże fiaty montowano (chyba w latach 70)? ;-) P. |
|
Data: 2009-06-03 19:37:36 | |
Autor: rafikx | |
Fiat 125p w Kosowie | |
Pan Piskorz pisze:
Montowali je w Kragujevacu, jako Zastava 125PZ (zwany lokalne Pezejac). W zamian za to, nasi w FSO montowali Zastavę 1100p, a nawet zmodyfikowali ją do nie produkowanej w Jugosławii wersji Mediteran. Ot takie ciekawostki... R. |
|
Data: 2009-06-03 20:38:55 | |
Autor: Alex81 | |
Fiat 125p w Kosowie | |
In article <h06ccv$3pq$1@inews.gazeta.pl>, rafikxx@gazeta.pl says...
Montowali je w Kragujevacu, jako Zastava 125PZ (zwany lokalne Pezejac).Skutkiem czego o ile o blacharkę do zwykłej Zośki jest u nas dość trudno, o tyle do Mediterana nie ma ich wcale. Swoją drogą zastanawia mnie skąd ten koncept tworzenia mniej praktycznej wersji składanego auta... -- Pzdr Alex |
|
Data: 2009-06-03 21:03:50 | |
Autor: rafikx | |
Fiat 125p w Kosowie | |
Alex81 pisze:
Polski wkład w kooperację. W Kragujevac również rozwijano Polskiego Fiata - konkretnie wersję kombi, z podwyższonym dachem. Zrobili z niego m.in. sanitarkę - o niebo bardziej praktyczną, od tych używanych w naszym pogotowiu. http://img185.imageshack.us/i/pzde1.jpg/ http://img246.imageshack.us/i/pz2te7.jpg/ http://img182.imageshack.us/i/getwatermarkli3.jpg/ I jeszcze coś z historii 125 Made In Yugoslavia: Artykuł: http://img301.imageshack.us/i/pz741es8.jpg/ http://img174.imageshack.us/i/pz742fs8.jpg/ Kolejny artykuł: http://img143.imageshack.us/i/pz1ax7.jpg/ http://img85.imageshack.us/i/pz2ik2.jpg/ http://img301.imageshack.us/i/pz3ro0.jpg/ http://img174.imageshack.us/i/pz4rx3.jpg/ R. |
|
Data: 2009-06-03 21:09:25 | |
Autor: Alex81 | |
Fiat 125p w Kosowie | |
In article <h06hel$5a$1@inews.gazeta.pl>, rafikxx@gazeta.pl says...
> Swoją drogą zastanawia mnie skąd ten koncept tworzenia mniej praktycznej > wersji składanego auta...No, to ma trochę sensu. W Kragujevac również rozwijano Polskiego Fiata - konkretnie wersję kombi, z podwyższonym dachem. Zrobili z niego m.in. sanitarkę - o niebo bardziej praktyczną, od tych używanych w naszym pogotowiu.A tutaj ciekawi mnie jak rozwiązali problem drgań nadwozia - w FSO opracowano podobną sanitarkę na bazie Poloneza i nie wprowadzono jej do produkcji z powodu drgań nadbudowy które uniemożliwiały normalną pracę załogi karetki. A w sumie 125p i pierwsze Poldki były niemalże tym samym autem.. http://img185.imageshack.us/i/pzde1.jpg/Heh, nawet znaczek FSO ma ;) http://img246.imageshack.us/i/pz2te7.jpg/Moja znajomość jugosłowiańskiego (?) nie pozwala mi zrozumieć za wiele, acz arty wyglądają ciekawie :) -- Pzdr Alex |
|
Data: 2009-06-03 19:39:06 | |
Autor: rafikx | |
Fiat 125p w Kosowie | |
Pan Piskorz pisze:
Nawet znalazłem w necie prospekt Poljskiej Zastavy: http://www.125p.szm.sk/prospektzastava125pz.html R. |
|
Data: 2009-06-03 21:27:51 | |
Autor: tumek-srumek | |
Fiat 125p w Kosowie | |
Dnia Wed, 03 Jun 2009 19:39:06 +0200, rafikx napisał(a):
Pan Piskorz pisze: jakie zajebiszcze czerwonoskóre fotele! -- pozdro tumek |
|