Fiat 126p

Data: 2010-04-02 20:59:21
Autor: Jacek
Fiat 126p
Zasadnicze pytanie:
ktoś już przy tym grzebał, czy samo się pomieszało?
Jeżeli samo to obstawiam zły styk masy (w którym miejscu - nie wiem)
Jacek
PS
sąsiadowi w kanciaku zapalały się kierunkowskazy przy naciskaniu hamulca. Postanowił samodzielnie poprzekładac przewody. Jak już namieszał na max, to przyszedł do mnie po pomoc. Powodem był skorodowany styk masy lamp tylnych - chwila roboty + 3 godziny prostowania tego, co on namieszał

Data: 2010-04-04 04:33:53
Autor: \"P
Fiat 126p
On 2 Kwi, 20:59, "Jacek" <nie_ma_takiego_num...@wp.pl> wrote:
[...]

Histria była taka że jakieś dzieciaki otwarły klape i wytargały
wszystkie kable potem były tak po podpinane żeby coś tam świeciło a ja
chciałbym miec wszystko sprawne bo czeka mnie przegląd. Dzieki za
pomoc.

Fiat 126p