Fiat 131 - mam problem

Data: 2011-12-27 21:29:10
Autor: neoniusz
Fiat 131 - mam problem
Kojarzy ktos takie staaaare fiaciory? Otrzymalem "w spadku" skrzynie do takiego cuda. Wiem, ze do modelu 2.0 - tak wynika z info z internetu. Nigdy nie byla zamontowana w aucie. Cale swoje zycie spedzila w magazynie fiata a nastepnie w garazu mojego dziadka. Jeszcze miesiac temu na sznureczku wisiala metka, ale pies musial sie nia zainteresowac. Sa na niej oznaczenia:

FIAT 131AB 1A 1005 4326420 2A

Ile co takiego jest warte?

ebay mowi, ze troszki:

http://www.ebay.com/itm/Fiat-131-2-0litre-sport-gearbox-/250255865350?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a44697606

http://img836.imageshack.us/img836/4408/zdjcie1c.jpg
http://img841.imageshack.us/img841/7607/zdjcie2k.jpg

Tylko kto kupi cos takiego?

Data: 2011-12-27 22:09:19
Autor: Cezary Daniluk
Fiat 131 - mam problem
W dniu 2011-12-27 21:29, neoniusz pisze:
[...]

Tyle że w GB za 400 funciaków jest sportowa skrzynia, a Ty prawdopodobnie posiadasz najzwyklejsz± skrzynię ;) która na 1 rzyt oka najzwyczajniej przypomina t± z poluneza ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-12-27 22:19:42
Autor: neoniusz
Fiat 131 - mam problem
W dniu 27.12.2011 22:09, Cezary Daniluk pisze:
[...]

Dalem 1 ogloszenia na jakims forum fiaciora. Proponuja mi po 5 minutach od zamieszczenia ogloszenia juz 1100zl, niby znawcy...

Data: 2011-12-27 22:44:28
Autor: =Marcos=
Fiat 131 - mam problem
[...]

My¶lę, że wła¶nie w ten sposób znajdziesz sensownych kupców. Produkt zbyt niszowy, żeby wystawiać na Allegro. Ewentualnie jak masz czas i pieni±dze - możesz wystawiać Kup Teraz i może za 10-20 razem sprzedasz za dobr± cenę :)
Na Ebayu kiedy¶ poszła za 125 GBP skrzynia do 2.0.
Duża społeczno¶ć, maj± też ogłoszenia: www.131mirafiori.com

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-12-27 23:30:53
Autor: Szuwaks
Fiat 131 - mam problem
Witam,

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomo¶ci news:jddcpe$e94$1inews.gazeta.pl...

Dalem 1 ogloszenia na jakims forum fiaciora. Proponuja mi po 5 minutach od zamieszczenia ogloszenia juz 1100zl, niby znawcy...

Nie sprzedawaj, wsadĽ do schowka i trzymaj.
Wygrasz na tym. :)

Szuwaks

Data: 2011-12-27 23:45:58
Autor: neoniusz
Fiat 131 - mam problem
W dniu 27.12.2011 23:30, Szuwaks pisze:
Dalem 1 ogloszenia na jakims forum fiaciora. Proponuja mi po 5
minutach od zamieszczenia ogloszenia juz 1100zl, niby znawcy...

Nie sprzedawaj, wsadĽ do schowka i trzymaj.
Wygrasz na tym. :)

Zaczynam sprzatanie garazu, zeby moc sie w nim chociaz obrocic... Ta skrzynia to jest dopiero wierzcholek gory lodowej.

Data: 2011-12-27 23:03:46
Autor: Czarek Daniluk
Fiat 131 - mam problem
On Dec 27, 11:45 pm, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:

> Nie sprzedawaj, wsadĽ do schowka i trzymaj.
> Wygrasz na tym. :)

Zaczynam sprzatanie garazu, zeby moc sie w nim chociaz obrocic... Ta
skrzynia to jest dopiero wierzcholek gory lodowej.

Ciekawe jakie to ma przełożenia w porównaniu do polonezowej, bo
trwało¶ci nie ma co pewnie porównywać do wyrobów rodem z naszego
kraju :)
Czyli ciekawa alternatywa dla kogo¶ kto robi sobie poloneza na
zachowanie ;) bo to nikt nie zauważy różnicy że to skrzynia inna :D

Pozdrawiam !

Data: 2011-12-28 08:18:49
Autor: neoniusz
Fiat 131 - mam problem
W dniu 28.12.2011 08:03, Czarek Daniluk pisze:
Ciekawe jakie to ma przełożenia w porównaniu do polonezowej, bo
trwałości nie ma co pewnie porównywać do wyrobów rodem z naszego
kraju :)
Czyli ciekawa alternatywa dla kogoĹ› kto robi sobie poloneza na
zachowanie ;) bo to nikt nie zauważy różnicy że to skrzynia inna :D

Poki co zakonczylo sie bez rozwiazania, bo ludzie zaczeli rzucac kurwami jak na alt.pl.dupa i poprosilem (jak to okreslil admin) o "wypierdolenie tematu".

Nie wiedzialem ile to moze byc warte, wiec zaczalem od 1000zl. Wtedy ludzie zaczeli sie licytowac. Wiadomo, ze chce sprzedac za jak najwiecej, bo teraz kazdy grosz sie liczy...

I po kolei bylo tak:

"To wypierdalaj na allegro na licytacje a nie sprzedam za 1000…."

potem "Dam 50zł niż wiecej ten burak - czekam na fotki."

"Nie stać Cię biedaku…"

"Fiolek rozumiem frustracje bo nie mozesz kupic kolejnego rarytasa/unikata/dla kolekcjonera ale kultury troche..."

a potem admin napisal

"Kurwa jego mać jebany regulamin nakazuje wystawienie towaru z podaniem jabaniutkiej ceny. Licytacje się odbywają kurwa na allegro.

Do starych bywalców: Czy Wam totalnie odjebało? Zamiast zmusić sprzedającego do podania ceny i określenia kto jest ewentualnym nabywcą jak jest dużo chętnych to sobie do gardeł będziecie skakać?

Temat będzie kurwa zablokowany do czasu określenia się przez autora - w południe go wypierdolę jak się nie odezwie - tymczasem poczytajcie sobie to wszystko i się zastanówcie czy wam karp nie zaszkodził na wigilię"

Uwielbiam Polske i Polakow...

Jedyny rozsadny powiedzial mi, dlaczego taka bitwa jest o to:

"Ta skrzynia nie jest jakimĹ› olbrzymim rarytasem, bo jest to
najtrwalsza część tego samochodu i w zasadzie się nie psuje,
Ceny typu 600 $  w USA wynikajÄ… z tego,
że bardzo popularne Fiaty 124 miały przy tych samych silnikach co Fiat
131/132 skrzynie bardzo podobne   do skrzyĹ„ Fiata 125p, ktĂłre byĹ‚y
zbyt sĹ‚abe i  psuĹ‚y siÄ™ bardzo czÄ™sto, zatem zapotrzebowanie na części
zamienne.
Co do ceny, to mogę powiedzieć, że dwie
takie skrzynie jakie widziałem (nowe) w DE i w UK w ciągu ostatnich 2
lat sprzedały się za jakieś 1600 PLN"

Data: 2011-12-28 10:45:19
Autor: Ukaniu
Fiat 131 - mam problem

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomo¶ci news:jdefsp$ms$1inews.gazeta.pl...
W dniu 28.12.2011 08:03, Czarek Daniluk pisze:
Uwielbiam Polske i Polakow...

Jedyny rozsadny powiedzial mi, dlaczego taka bitwa jest o to:

Ciekawe sk±d to wynika.
Od lat siedzę na róznych forach MB i nic takiego mnie nie spotkało. Kiedy¶ kupiłem sobie "plastik" 10 letni do ciorania na stację PKP, zarejestrowałem się na "plastikowym" forum i poczułem się jakbym przez ostatnie lata siedział w muzeum. A to chyba jest wła¶nie "życie"... k...wa. ;-)

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2011-12-28 11:03:10
Autor: Bartek
Fiat 131 - mam problem
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomo¶ci news:jdd9qm$3u1$1inews.gazeta.pl...
Kojarzy ktos takie staaaare fiaciory? Otrzymalem "w spadku" skrzynie do takiego cuda.

[...]

przekazalem info do potencjalnie zainteresowanych,
ale ... może masz tam co¶ więcej, np do 125 / fso?

może bym co¶wzi±ł?

daj znać na PRV je¶li masz jakie¶ inne nie potrzebne ci szpargały.

może ozywie wreszcie do konca mojego 125P ;)

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2011-12-28 22:12:08
Autor: neoniusz
Fiat 131 - mam problem
W dniu 28.12.2011 11:03, Bartek pisze:
przekazalem info do potencjalnie zainteresowanych,
ale ... mo¿e masz tam co¶ wiêcej, np do 125 / fso?

mo¿e bym co¶wzi±³?

daj znaæ na PRV je¶li masz jakie¶ inne nie potrzebne ci szparga³y.

moÂże ozywie wreszcie do konca mojego 125P ;)

Do fiatow nic wiecej juz nie mam. Mam za to silnik diesla do peugeota 504 ze skrzynia i polosiami.

Data: 2011-12-28 22:27:43
Autor: neoniusz
Fiat 131 - mam problem
W dniu 28.12.2011 22:12, neoniusz pisze:

Mam za to silnik diesla do peugeota
504 ze skrzynia i polosiami.

A na niego to juz w ogole nie mam pojecia gdzie znajde chetnego... Bo do tej pory ani jednego ogloszenia nie znalazlem.

Data: 2011-12-28 22:32:57
Autor: RadekNet
Fiat 131 - mam problem
W dniu 28.12.2011 22:27, neoniusz pisze:
[...]

Wejdz na www.oldtimery.com - z tego co kojaze jeden z userow ma takie auto.

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk