Fiat Bravo 1.4 Multiair i zacinająca się jedynka

Data: 2011-03-05 23:37:03
Autor: Rafal Jankowski
Fiat Bravo 1.4 Multiair i zacinająca się jedynka
Cześć,

Kupiłem wczoraj Fiat Bravo 1.4 MultiAir 140KM po jazdach testowych, przegieg ok 10 kkm. Zauważyłem, że czasami nie wchodzi do końca jedynka - dźwignia zmiany biegów nie wskakuje precyzyjnie w swoje położenie i skrzynia rzęzi, a samochód nie rusza, trzeba wrzucić na luz i spróbować jeszcze raz. Niestety nie dzieje się tak za każdym razem, więc obawiam się, że trudno to będzie jakoś zaprezentować w serwisie. Podczas jazdy próbnej wprawdzie mi się to też przytrafiło, ale niestety zignorowałem ten fakt. Czy ktoś ma podobne spostrzeżenia dotyczące Bravy? Pytam, bo zastanawiam się czy to wada gatunkowa czy egzemplarza. Póki co znalazłem właściwie jeden ślad z raportem takiego problemu tutaj: http://www.fiatbravoklub.pl/forum/viewtopic.php?f=16&t=1533

Chciałem skontaktować się z fiatem, czy podobny problem jest im znany zanim odwiedzę serwis, ale ich formularz kontaktowy http://www.fiat.pl/index.php?pid=90
działa tylko dla informacji handlowych i "innych" a na informacji technicznej się wywala.

Z góry dzięki,
-R

Fiat Bravo 1.4 Multiair i zacinająca się jedynka