Fiat Croma. Croma ?

Data: 2009-06-04 00:40:59
Autor: Borys Pogoreło
Fiat Croma. Croma ?
Dnia Wed, 03 Jun 2009 22:33:51 +0200, Adam Foton napisał(a):

Przygladam sie roznym mozliwosciom wyboru i doszedlem do Cromy, rocznik 2006 (czyli sprzed lifitingu)
Na zdjeciach wyglada malo interesujaco, na znacznie mniejszy i krotszy samochod. Dopiero w rzeczywistosci wrazenie mija - spora fura, komfortowa.

 Jeśli rozmiar Ci nie przeszkadza, to IMHO bardzo fajna opcja. Sporo się o
tym aucie naczytałem, posiedziałem też trochę w kilku - to już zupełnie
inny Fiat. Jedyne co wkurza to wciąż wysokie najniższe położenie kierownicy
- ale to już pewnie przeczytałeś w co drugiej opinii. Dziwne, że dotąd tego
nie poprawili. Bagażnik spory, dużo miejsca w środku (w końcu to swoista
krzyżówka vana z kombi).

 Auto mało popularne (raz - że drogie, dwa - że Fiat), więc na pewno
będziesz się wyróżniać na drodze :) Używki w znośnej cenie, porównywalnej z
Vectrami, zdecydowanie taniej od maksymalnie przepłaconej Toyoty. Jeśli
chodzi o koszty części to nie pomogę.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-06-04 06:55:02
Autor: K
Fiat Croma. Croma ?
Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> napisał(a):
> [...]

> Na zdjeciach wyglada malo interesujaco, na znacznie mniejszy i krotszy > samochod. Dopiero w rzeczywistosci wrazenie mija - spora fura, komfortowa.

Podlacze sie pasozytniczo. Mi sie ta "fura" podoba, chyba nie ma sie czego obawiac, sam jezdze fiatem multipla 2006 LPG i problemow zero. Moze bede kupowal dla ojca niedlugo crome, ale co mnie martwi to brak praktycznie silnikow benzynowych, a te 2.2 to chyba oplowskie?

I teraz pytanie: co to za silnik 2.2 l, jaki rodowod, jakie opinie, jak z serwisem i jak z montazem LPG. Co mozecie powiedziec?

pozdrawiam --

Fiat Croma. Croma ?