Fiat Croma II -opinie.

Data: 2009-08-19 15:05:59
Autor: AA
Fiat Croma II -opinie.
 Szukam opini użytkowników ww samochodu.Co prawda na autocentrum.pl można co nie co wyczytać, ale wszystkie wpisy są od świeżych właścicieli, a mnie interesuje opinia o samochodzie który ma już > 100 000 km. Czy nadal jest bezawaryjny, jak sie spisuje w codziennym użytkowaniu?

Ten samochod byl dlugo w centrum moich zainteresowan.
Rozmawialem z czlowiekiem, ktory pracowal w ASO Opla i podobno wielu uzytkownikow Cromy przyjezdzalo do nich po podzespoly (plyta Signum/Vectra Kombi) - bo byly szybciej dostepne i tansze niz w ASO Fiata.

Samochod bardzo mi sie podobal, wersja przed liftingiem bardziej, ale wygral pragmatyzm - wybralem cos powszechnego, malo orygialnego, z czesciami dostepnymi wszedzie w znanej z gory cenie. Troche mi smutno z tego powodu, ale jezdze i to najwazniejsze :)

AA

Fiat Croma II -opinie.