Fiat Doblo. Gdzie jest odpływ wody z klimy?

Data: 2014-08-04 09:14:25
Autor: Jacek
Fiat Doblo. Gdzie jest odpływ wody z klimy?
Zatkał mi się odpływ wody z klimatyzacji i kapie pod nogi pasażera. Spędziłem w kanale z latarką prawie pół godziny i za cholerę nie umiem zlokalizować, gdzie jest odpływ, żeby do przetkać. Google też nie pomaga. Ktoś wie, gdzie szukać?
Jacek

Data: 2014-08-04 12:28:23
Autor: PiteR
Fiat Doblo. Gdzie jest odpływ wody z klimy?
na  ** p.m.s **  Jacek pisze tak:

Spędziłem w kanale z latark± prawie pół godziny i za cholerę nie
umiem zlokalizować, gdzie jest odpływ

tu widać w±ż
http://www.fiatforum.com/doblo-guides/293451-cab-engine-bay-cable-route.html

--
    Piter

Data: 2014-08-04 13:06:36
Autor: Jacek
W dniu 2014-08-04 12:28, PiteR pisze:
tu widać w±ż
http://www.fiatforum.com/doblo-guides/293451-cab-engine-bay-cable-route.html
Widziałem to, ale nijak nie pasuje mi to do Doblo.
Tym niemniej dzięki.
W końcu udało mi się znaleĽć samodzielnie - cały wic polega na tym, że od spodu odpływu nie widać, ale po otwarciu maski na ¶cianie mniej więcej tam, gdzie nogi pasażera jest plastikowe czarne kolanko na oko 3 cm ¶rednicy zakończone na dole gumowym "ciulikiem". Wystarczyło go trochę poruszać i już się leje, gdzie trzeba.
Jacek

Data: 2014-08-04 19:33:58
Autor: Tomasz Pyra
Fiat Doblo. Gdzie jest odpływ wody z klimy?
W dniu 2014-08-04 13:06, Jacek pisze:> W końcu udało mi się znaleĽć samodzielnie - cały wic polega na tym, że
> [...]
> cm ¶rednicy zakończone na dole gumowym "ciulikiem". Wystarczyło go
> trochę poruszać i już się leje, gdzie trzeba.

Przepchaj sprężyn± do przepychania kanalizacji :)
Bo po "trochę poruszaniu" to za chwilę problem może wrócić.

Data: 2014-08-04 19:39:45
Autor: Jacek
W dniu 2014-08-04 19:33, Tomasz Pyra pisze:
Przepchaj sprężyn± do przepychania kanalizacji :)
Bo po "trochę poruszaniu" to za chwilę problem może wrócić.
Dostęp tam jest taki, że poproszę jakiego¶ ginekologa, żeby to zrobił, bo mi się łapka nie mie¶ci ;-)
Jacek
PS
po poruszaniu gumow± końcówk± wypadła spora kulka "farfocli" więc liczę na minimum rok jazdy z suchym dywanikiem

Fiat Doblo. Gdzie jest odpływ wody z klimy?