Fiat Doblo - opinie

Data: 2010-03-10 09:51:15
Autor: krzysiek82
Fiat Doblo - opinie
ToM pisze:
Przymierzam się do zakupu jakiegoś kombivana. Póki co najbardziej mi pasuje fiat Doblo (wersja 5 osobowa). Mam do wydania ok 20tys pln (łącznie, samochód plus ew remonty) ,więc pewnie w grę wchodzą roczniki 2003-2004. Oczywiście diesel (1,9jtd albo jakiś inny - który?). Pytanie moje do użytkowników tego wózka, na co zwracać szczególną uwagę przy kupnie? Jakieś typowe bolączki?

Jestem na etapie poszukiwań tego auta dla brata żony, widziałem już kilka egzemplarzy ale zdrowo zmęczonych, więc trochę się naszukasz żeby kupić zadbany egzemplarz. Diesel JTD to trwała jednostka więc od strony silnika nie musisz niczego złego się spodziewać, ale tak, czy inaczej przed kupnem trzeba auto podłączyć pod examiner i sprawdzić poprawność działania takich elementów jak przepływka (nowa oryginalna bo tylko takie mają sens ok 300-400zł) Zwróć uwagę także na to, czy nie słychać duwmasowego koła zamachowego, przy większych przebiegach może już domagać się wymiany.

--
krzysiek82

Data: 2010-03-10 09:53:38
Autor: krzysiek82
Fiat Doblo - opinie
krzysiek82 pisze:
Pytanie moje do użytkowników tego wózka, na co zwracać
szczególną uwagę przy kupnie? Jakieś typowe bolączki?

jeszcze jedno, nie daj sobie wmówić, że ślady lakieru na elementach gumowych to normalna sprawa bo to bzdura :) takie gadki słyszałem od kilku handlarzy :)

--
krzysiek82

Data: 2010-03-10 12:33:03
Autor: Paweł W.
Fiat Doblo - opinie

jeszcze jedno, nie daj sobie wmówić, że ślady lakieru na elementach
gumowych to normalna sprawa bo to bzdura :) takie gadki słyszałem od kilku handlarzy :)

O jakich elementach gumowych ze śladami lakieru mówisz? Bo jak jakieś listwy ozdobne na drzwiach czy błotnikach to całkiem normalna sprawa.

Pozdrawiam
p.

Data: 2010-03-10 12:34:04
Autor: krzysiek82
Fiat Doblo - opinie
Paweł W. pisze:
O jakich elementach gumowych ze śladami lakieru mówisz? Bo jak jakieś listwy ozdobne na drzwiach czy błotnikach to całkiem normalna sprawa.

Mówię o gumach które idą wzdłuż auta na dachu na którym kilka krotnie zauważyłem ślady partactwa lakiernika.

--
krzysiek82

Data: 2010-03-10 12:41:44
Autor: Paweł W.
Fiat Doblo - opinie

Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:hn80p2$q7k$1nemesis.news.neostrada.pl...
Paweł W. pisze:
[...]

No to teraz o tym mówisz. To nie partactwo lakiernika, tylko kogoś kto rozbierał auto przed lakierem. Ale skoro listewek do lakieru nie ściągali to strasznego kuku być nie mogło.

Pozdrawiam
p.

Data: 2010-03-10 12:48:43
Autor: krzysiek82
Fiat Doblo - opinie
Paweł W. pisze:
  > No to teraz o tym mówisz. To nie partactwo lakiernika, tylko kogoś kto
rozbierał auto przed lakierem. Ale skoro listewek do lakieru nie ściągali to strasznego kuku być nie mogło.

straszne kuku czy nie nie ma znaczenia, natomiast znaczenie jest takie, że handlarze wciskają kit ze tak jest fabrycznie zwalając winę na jakość   i gadając głupoty w stylu panie to tylko fiat on tak ma.

--
krzysiek82

Data: 2010-03-10 12:59:19
Autor: Paweł W.
Fiat Doblo - opinie

że handlarze wciskają kit ze tak jest fabrycznie zwalając winę na jakość
 i gadając głupoty w stylu panie to tylko fiat on tak ma.

Fabrycznie lakieru na czarnych gumowych listwach nie może mieć :)

p.

Fiat Doblo - opinie