Fiat Doblo - opinie

Data: 2010-03-10 12:59:22
Autor: Jackare
Fiat Doblo - opinie
Użytkownik "ToM" <trasher@gazeta.ciach.pl> napisał w wiadomości news:op.u9cfl9y0ie73fwtoshiba.krosno.vectranet.pl...
Przymierzam się do zakupu jakiegoś kombivana.  na co zwracać szczególną uwagę przy  kupnie? Jakieś typowe bolączki?

W firmie w której pracowałem był doblo cargo 1,9 diesel. Nie miał lekko bo jeździł np w góry na serwisy systemów obsługujących wyciągi narciarskie ale dawał radę. Jak odchodziłem z firmy miał na karku kilka lat i blisko 300 tys km bez remontu silnika. Silnik nadal pracował ładnie i nie cieknął, gorzej z blachami ale wszystko "kupy się trzymało" Jechałem tym autem kilka razy przy przebiegu około 260 tys i było całkiem OK. Nawet zawieszenie jakoś specjalnie nie padało. Generalnie ludzie w firmie byli z wózka zadowoleni. W pewnym momencie zaczął być za mały (ładowność + objętość paki) i został zmieniony na większe auto ale do smierci technicznej  IMHO było mu jeszcze całkiem daleko.
--
Jackare

Fiat Doblo - opinie