Fiat Grande Punto - wymiana żarówki w desce rozdzielczej

Data: 2010-05-28 19:26:12
Autor: ttt
Fiat Grande Punto - wymiana żarówki w desce rozdzielczej
Czy ktos sie orientuje, w jaki sposob mozna wymienic zarowki podswietlenia deski rozdzielczej, a dokladniej podswietlenia przelacznikow napowietrzenia (srodkowa konsola) w Fiacie Grande Punto?

Data: 2010-06-13 14:08:59
Autor: proton

Użytkownik "ttt" <tl6@nospamwp.pl> napisał w wiadomości news:htoubm$e8b$1news.onet.pl...
Czy ktos sie orientuje, w jaki sposob mozna wymienic zarowki podswietlenia deski rozdzielczej, a dokladniej podswietlenia przelacznikow napowietrzenia (srodkowa konsola) w Fiacie Grande Punto?

Mam P2 FL więc troche starsze ale mam nadzieje że będzie podobnie.
Zauważyłem że mam słabo podświetloną konsole na środku.
Zapytałem w aso jakie to są żaróweczki i kupiłem dwie.
Takie szklane płaskie nie wkręcane tylko wciskane.
Odkręcasz konsole środkową. Imbusami.
Dalej konsola nie odchodziła więc chwile miotałem się. Finalnie okazało się że
dodatkowo są jeszcze dwie śruby głęboko na dole prawie na wysokości pedałów.
Trzeba się wczołgać i troche namęczyć żeby to odkręcić.
Jedna od kierowcy druga od pasażera.
Potem bez problemu cała konsola odłazi.
Żaróweczki takie płaskie na wcisk najłatwiej wyjąć pensetką.
Okazało się że tych żaróweczek tam jest cała masa i że popalone są WSZYSTKIE.
Więc kolejna rundka z rozwaloną konsolą do feuvertu kupno jeszcze 6 sztuk.
Potem skręcenie całości to już pikuś ale dokręć dobrze bo będzie skrzypiało.

P.

Fiat Grande Punto - wymiana żarówki w desce rozdzielczej