Fiat Linea 1.4 T-JET

Data: 2012-05-24 22:08:19
Autor: Grzegorz Prędki
Fiat Linea 1.4 T-JET

Czy ktoś z Was takie auto użytkuje? Pytam zarówno ogólnie o Fiata Linea jak i
o ww wersjÄ™ 1.4 T-JET? Jakie sÄ… odczucia z eksploatacji tego pojazdu? Czy
lakier jest tak kiepski jak piszÄ… na tej stronie??

Mam takie auto od nowosci. W srodku jest wasko, ale daje sie jezdzic. Mam 190cm wzrostu i objechalem w tym roku Wlochy w dwie osoby + bagaz. Swietny silnik, zagazowany w ASO fiata. Spalanie w miescie 11-12l/100km, trasa - autostrada do 110km/h 8l/100km.

Pozdrawiam

Data: 2012-05-24 20:10:13
Autor: to
Fiat Linea 1.4 T-JET
begin Grzegorz Prędki
Spalanie w miescie 11-12l/100km,
trasa - autostrada do 110km/h 8l/100km.

Trochę dużo, takie spalanie to dobre dla Passata, a nie jakiegoś Fiata. Moja Dacia pali 2 litry mniej.

Data: 2012-05-24 20:33:21
Autor: Mirek
Fiat Linea 1.4 T-JET
Trochę dużo, takie spalanie to dobre dla Passata, a nie jakiegoś Fiata. Moja Dacia pali 2 litry mniej.

Gazu??

Data: 2012-05-24 20:46:18
Autor: to
Fiat Linea 1.4 T-JET
begin Mirek
Trochę dużo, takie spalanie to dobre dla Passata, a nie jakiegoś
Fiata. Moja Dacia pali 2 litry mniej.

Gazu??

Oczywiście, zagazowałem zaraz po kupnie, żeby nie nabijać kabzy zachodnim koncernom paliwowym.

Data: 2012-05-24 21:31:54
Autor: Mirek
Fiat Linea 1.4 T-JET

Oczywiście, zagazowałem zaraz po kupnie, żeby nie nabijać kabzy zachodnim koncernom paliwowym.

lepiej nabijaæ kasê ruskim? ;)

Data: 2012-05-24 21:46:43
Autor: to
Fiat Linea 1.4 T-JET
begin Mirek
lepiej nabijać kasę ruskim? ;)

Jak mówi stare przysłowie: Polak, Rusek, dwa brytanki.

Data: 2012-05-25 08:36:42
Autor: szufla
Fiat Linea 1.4 T-JET
lepiej nabijaæ kasê ruskim? ;)

Malo prawodopodobne, zeby ten gaz byl ruski.

sz.

Data: 2012-05-24 22:39:54
Autor: szufla
Fiat Linea 1.4 T-JET
Spalanie w miescie 11-12l/100km,
trasa - autostrada do 110km/h 8l/100km.

Trochę dużo, takie spalanie to dobre dla Passata, a nie jakiegoś Fiata.
Moja Dacia pali 2 litry mniej.

Troche ? :), a podaja srednie 6,6l

sz.

Data: 2012-05-28 12:56:40
Autor: radekp@konto.pl
Fiat Linea 1.4 T-JET
Thu, 24 May 2012 20:10:13 +0000 (UTC), w
<jpm4j5$dd2$29@usenet.news.interia.pl>, to <to_usenet@interia.pl> napisa³(-a):

begin Grzegorz Prêdki

> Spalanie w miescie 11-12l/100km,
> trasa - autostrada do 110km/h 8l/100km.

8l przy 110km/h?
Tyle to silniki 2.0 nie pal± (nawet gazu).

Trochê du¿o, takie spalanie to dobre dla Passata, a nie jakiego¶ Fiata. Moja Dacia pali 2 litry mniej.

Data: 2012-05-24 20:31:22
Autor: Mirek
Fiat Linea 1.4 T-JET
Swietny silnik, zagazowany w ASO fiata. Spalanie w miescie 11-12l/100km, trasa - autostrada do 110km/h 8l/100km.

Mówisz ¿e zagazowa³e¶ mimo ¿e to motor turbodo³adowany? Ile kosztowa³a
instalacja do takiego silnika?

Data: 2012-05-24 22:39:00
Autor: Grzegorz Prędki
Fiat Linea 1.4 T-JET
W dniu 2012-05-24 22:31, Mirek pisze:
Swietny silnik, zagazowany w ASO fiata. Spalanie w miescie 11-12l/100km,
trasa - autostrada do 110km/h 8l/100km.

Mówisz że zagazowałeś mimo że to motor turbodoładowany? Ile kosztowała
instalacja do takiego silnika?

Byla opcja zagazowania w ASO, ceny nie pamietam. Zadzwon do Auto Gaz Slask i sie dopytaj.

Data: 2012-05-24 20:46:10
Autor: Mirek
Fiat Linea 1.4 T-JET
Byla opcja zagazowania w ASO, ceny nie pamietam. Zadzwon do Auto Gaz Slask i sie dopytaj.

A du¿o km nim zrobi³e¶? Czy by³y jakie¶ usterki? Mówi± ¿e silniki które maj±
du¿o mocy s± ma³o trwa³e.

Data: 2012-05-24 23:34:17
Autor: Grzegorz Prędki
Fiat Linea 1.4 T-JET
W dniu 2012-05-24 22:46, Mirek pisze:
Byla opcja zagazowania w ASO, ceny nie pamietam. Zadzwon do Auto Gaz
Slask i sie dopytaj.

A dużo km nim zrobiłeś? Czy były jakieś usterki? Mówią że silniki które mają
dużo mocy są mało trwałe.

Wlasnie stuknelo 100kkm. Z rzeczy pozaprzeglodowych padlo lozysko McPhersona i teraz alternator.

Data: 2012-05-25 08:35:17
Autor: szufla
Fiat Linea 1.4 T-JET
Wlasnie stuknelo 100kkm. Z rzeczy pozaprzeglodowych padlo lozysko McPhersona i teraz alternator.

Co konkretnie stalo sie z alternatorem ?

sz.

Data: 2012-05-25 22:11:42
Autor: Grzegorz Prędki
Fiat Linea 1.4 T-JET
W dniu 2012-05-25 08:35, szufla pisze:
Wlasnie stuknelo 100kkm. Z rzeczy pozaprzeglodowych padlo lozysko
McPhersona i teraz alternator.

Co konkretnie stalo sie z alternatorem ?

Peknieta obudowa - standard w fiatach.

Data: 2012-05-25 22:29:50
Autor: szufla
Fiat Linea 1.4 T-JET
Co konkretnie stalo sie z alternatorem ?

Peknieta obudowa - standard w fiatach.

No wlasnie tak przypuszczalem.

sz.

Fiat Linea 1.4 T-JET