Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX vs Ford Mondeo 1.8 TDI

Data: 2009-03-26 07:45:21
Autor: Michal
Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX vs Ford Mondeo 1.8 TDI
witam,
wlasnie jak w temacie....
z tym ze fiat to rok 97 a forda znalazlbym w okolicach 99
nie znam sie kompletnie wiec prosze o porade...
ew. jakies inne propozycje...
chodzi mi o kombi do 10000 zl.... diesel, z klim, abs.
no to chyba tyle.

za wszelkie odp. z gory dzieki.
pozdrawiam,
michal.

ps. jakie beda roznice w spalaniu w tym przypadku????

Data: 2009-03-26 08:56:40
Autor: szwagier
Michal pisze:
[...]

Marea to powiekszona Brava, wiec jest duzo mniejsza od Mondeo.
W Mondeo nie ma silnika TDI, tylko TD, w zasadzie jest to nieco zmodyfikowany silnik ktory byl montowany w Sierrach i ktory nie cieszyl sie najlepsza opinia. No do bani byl po prostu. Wiem bo mialem taka Sierre.
Pnoc po modyfikacji sprawuje sie lepiej (trwalszy i mocniejszy) ale nie wiem ktory rocznik Cie interesuje, w kazdym razie jesli zdecydujesz sie na Mondeo diesel to TYLKO z silnikiem Endura DE. A poza tym to bardzo fajne, wygodne autko jest. Chociaz ja bym wybral wersje V6 i zagazowal.
Mondeo Kombi "krajowe" bylo najczesciej wykorzystywane jako samochod dla malego biznesu wiec moze byc zakatowany na smierc, mysle ze lepiesz szukac wsrod sprowadzanych.

szwagier

Data: 2009-03-26 09:54:10
Autor: Grzenio
[...]

a sprowadzony z rzeszy i odpicowany bedzie lepszy???????? co on tam stal w
garazu????

Data: 2009-03-26 09:57:21
Autor: omega_fan

"Michal" <fpsta@hcp.com.pl> wrote in message news:1238049949.920815d1.icnet...
[...]

Bralbym Maree, ale 1.9 JTD.

Data: 2009-03-26 12:41:13
Autor: hamberg
Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX vs Ford Mondeo 1.8 TDI
Bralbym Maree, ale 1.9 JTD.

2.4TD to chyba ten sam co byl w kappie - wielu go chwali ale spalanie
troche wyzsze

Ktos jeszcze pisal o wielkosci - lepiej wsiasc i wyprobowac samemu

Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX vs Ford Mondeo 1.8 TDI