[SPAM] Fiat Multipla - chciałbym kupić

Data: 2010-03-24 18:29:05
Autor: Sylwester Łazar
[SPAM] Fiat Multipla - chciałbym kupić
Witam!
Nie wiem, czy to SPAM, czy nie, ale pozwoliłem sobie zapytać
- a nóż ktoś chce sprzedać.
Chciałbym kupić za 6 000 zł.
Najlepiej na LPG. Może być CNG. Diesel - nie.
Ewentualne oferty proszę wysłać na: info@alpro.pl
Zdjęcia czy filmy mile widziane.
Dziękuję i przepraszam.
S.

Data: 2010-03-24 18:49:27
Autor: Czarek Daniluk
[...]

W przytaczanych tu ostatnio jakichś "testach zawodności" Multipla zajmuje 3cie miejsce w kategorii najbardziej usterkowy Van.

Pozdrawiam !!

Data: 2010-03-24 18:59:12
Autor: Sylwester Łazar
[SPAM] Fiat Multipla - chciałbym kupić
W przytaczanych tu ostatnio jakichś "testach zawodności" Multipla
zajmuje 3cie miejsce w kategorii najbardziej usterkowy Van.
Dzięki.
Nie boję się tego, choć pewnie to ma wpływ na cenę, która pozwala mi
upchnąć w samochodzie całą moją "szkółkę i przedszkole" na podróż 4 km
dziennie :-)
Jak się zepsuje to do domu czy szkoły nie będzie daleko.
Pozdrawiam,
Sylwester

Data: 2010-03-24 19:00:39
Autor: bartekkr
Użytkownik "Sylwester Łazar" <info@alpro.pl> napisał w wiadomości news:hodjrj$rts$1atlantis.news.neostrada.pl...
Jak się zepsuje to do domu czy szkoły nie będzie daleko.

Gdybym byl dzieckiem, to wstydzilbym sie podwozenia multipla ;)

Data: 2010-03-24 11:11:12
Autor: hamberg
Fiat Multipla - chciałbym kupić
Gdybym byl dzieckiem, to wstydzilbym sie podwozenia multipla ;)

mistrzu to zaproponuj cos rownie funkcjonalnego dla tylu osob w
podobnej cenie

Data: 2010-03-24 19:22:25
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2010-03-24 19:11, hamberg pisze:
Gdybym byl dzieckiem, to wstydzilbym sie podwozenia multipla ;)

mistrzu to zaproponuj cos rownie funkcjonalnego dla tylu osob w
podobnej cenie

Moim zdaniem funkcjonalność Multipli kończy się wraz z próbą załadowania bagaży dla całej załogi na pokładzie.
W standardowym zestawieniu foteli przecieĹź ona nie posiada w ogĂłle bagaĹźnika !!

Chciałem kiedyś kupić multiplę, kupiłem Golfa 3 Varianta

Duża szerokość jest minusem - w przypadku poszukiwania miejsc postojowych (na mieście, pod marketem).

Zastanawiając się nad Multiplą brałem pod uwagę albo JTD, albo bipower (benzyna + cng).

Pozdrawiam !!

Data: 2010-03-24 20:29:43
Autor: Przemek V

Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości news:hodl90$dv4$1news.onet.pl...
[...]

W standardowym zestawieniu foteli przecież ona nie posiada w ogóle bagażnika !!

[...]

Pytanie czy ci potrzebne 6 miejsc czy nie? Porównaj wielkość bagażnika Multipli z sześcioma osobami na pokładzie z np Zafirą. No contest. Zapakuj 6 osób do dowolnego kombi typu Golf Variant. Nie da rady. A jak akurat chcesz przewieźć 5 osób i bagaże Multiplą to możesz jeden tylny fotel wyjąć i nagle masz mnóstwo miejsca na bagaże. Jak wyjmiesz cały tylny rząd to masz miejsce dla trzech osób i np trzech rowerów W ŚRODKU auta. Zrób to w innym aucie tej klasy. Mnie się zdarzało brać syna i córkę do przodu, fotele zrzucić na podjazd, rowery dosłownie wrzucić do środka i pojechać szybko 15 km pod W-wę żeby zrobić szybką 2 godzinną przejażdżkę rowerową. Bardzo niedocenione auto, do tego świetnie się prowadzące jak na takie pudło. Nawet Jacek Chojnacki się zachwycał zestopniowaniem skrzyni, prowadzeniem i poręcznością.

Data: 2010-03-24 19:23:55
Autor: Sylwester Lazar
Fiat Multipla - chcialbym kupic
> Gdybym byl dzieckiem, to wstydzilbym sie podwozenia multipla ;)

mistrzu to zaproponuj cos rownie funkcjonalnego dla tylu osob w
podobnej cenie
Spokojnie, chlopaki!
On zartowal. Po prostu nie chce mi odsprzedac swojej za ta cene:-)
Znajdziecie mi ten wóz?
Popytajcie znajomych.
Dzieki.
S.

Data: 2010-03-25 00:44:16
Autor: P_ablo
Fiat Multipla - chcialbym kupic
Uzytkownik "Sylwester Lazar" <info@alpro.pl> napisal w wiadomosci news:hodlqq$906$1nemesis.news.neostrada.pl...

Spokojnie, chlopaki!
On zartowal. Po prostu nie chce mi odsprzedac swojej za ta cene:-)
Znajdziecie mi ten wóz?

Mnostwo tego na mobile stoi, ja tam ogolnie mam awersje do kupowania w Polsce a tym bardziej w przypadku tak delikatnych autek jak Multipla. Za 1500 eur powinienes dostac ladny egzemplarz z okolic 2000 roku. Uwazaj na wersje Blupower, w odroznieniu od Bipower nie "umie" jezdzic na benzynie :)

--
Picasso

Data: 2010-03-25 08:02:56
Autor: to
hamberg wrote:

Gdybym byl dzieckiem, to wstydzilbym sie podwozenia multipla ;)

mistrzu to zaproponuj cos rownie funkcjonalnego dla tylu osob w podobnej
cenie

Melex, jeden z grupowiczĂłw nim dyla.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-24 18:09:46
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 24 Mar 2010 19:00:39 +0100, bartekkr napisał(a):

Gdybym byl dzieckiem, to wstydzilbym sie podwozenia multipla ;)

Na szczęście sporo osób (w tym również dzieci) jest mądrzejsza.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-03-24 19:06:20
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
bartekkr pisze:
[...]

Że niby Matiz lepszy? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-03-24 19:32:13
Autor: Przemek V

Użytkownik "bartekkr" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości news:hodk2b$ant$1news.onet.pl...
[...]

Moje się nie wstydziły a chyba przez 8 lat były Multiplą podwożone. Rewelacyjny samochód jak za te pieniądze, również co do awaryjności. Myśmy naszą sami zabili zapominając o wymianie paska rozrządu. Po 10 latach i ok. 120 tys km. strzelił ale wcześniej nigdy nas nie zawiodła a jak się psuła to tylko tanie popierdółki. Teraz mój teść ją dożyna po jakiejś stodołowo/druciarskiej naprawie silnika... aż żal ściska jak ją widuję.

Data: 2010-03-24 19:34:03
Autor: Olek
On 2010-03-24 19:32, Przemek V wrote:

[...]

brawka! :P
ale pasek był dobry - wytrzymał max ile mógł wytrzymać...

Data: 2010-03-24 19:57:31
Autor: Lukasz W.
[SPAM] Fiat Multipla - chciałbym kupić
Chciałbym kupić za 6 000 zł.

patrząc po allegro to raczej trupy beda za te pieniadze

L.W.

[SPAM] Fiat Multipla - chciałbym kupić