Fiat Panda

Data: 2011-01-11 10:11:23
Autor: Wojtek
Fiat Panda

Użytkownik "mz" <22051976wytnij@wp.pl> napisał w wiadomości
Spodobały jej sie Fiaty Panda.

Dobry wybór, aktualnie produkowana Panda (od 2003r.) występuje tylko w
wersji 5 drzwiowej, ale z bardzo dużą różnorodnością wyposażenia, jest nawet
wersja 4x4.
Nadwozie jest odporne na rdzę, ocynkowane. Silnik 1,3  70KM Multijet zużywa
w mieście ok. 5l. paliwa. Wersja Dynamic jest najbogatszą na polskim rynku.
Jeszcze lepiej wyposażone Emocjon są z importu. Części eksploatacyjne tanie,
inne dotychcas nie były potrzebne. Mam Dynamica 1,2 z 2005r. mój silnik
benzynowy (60KM) zużywa w mieście zimą lub latem z włączoną klimatyzacją do
7l.
Pozdrawiam

Fiat Panda