Fiat Panda CNG - najbardziej ekonomiczny samochód w Niemczech wg ADAC

Data: 2010-07-17 17:18:04
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Fiat Panda CNG - najbardziej ekonomiczny samochód w Niemczech wg ADAC
- Fiat Panda 1.2 NaturalPower (CNG) - 724 km

Miałem nie odpisywać, ale tak patrze i patrzę na te cyferki i... co z tym takiego niesamowitego?
W trasie Corolka pali mi 7.5-8l LPG / 100km (staroć E11 z 1.4).
Pełny zbiornik (70pln) to niecałe ~400km. Czyli taką nijaką Corolką przede za 120pln jkaieś 700km, bez kombinowania.
A są samochody które palą mniej, a są tak samo wiekowe - chociazby Micra z LPG (po 5.5-6l/100km co daje ~900km).

Tak więc jakie jest to osiągnięcie w przeprowadzonym teście? Chyba głownie takie, że pokazuje że nowsze modele niekoniecznie są mniej paliwożerne.

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Fiat Panda CNG - najbardziej ekonomiczny samochód w Niemczech wg ADAC