Fiat Punto II - brak wspomagania

Data: 2011-08-31 16:51:35
Autor: marcin
Fiat Punto II - brak wspomagania
Uzytkownik "Michal "chomiq" Lasota" <michal_lasota@NOSPAMprokonto.pl> napisal w wiadomosci

Auto w tej chwili nie jezdzi.

.... bo kierowca pisze na pms ;)

Ktos mial taki przypadek ?
Co moglo sie zepsuc ?

Pierwsza rzecz: plyn wspomagania ("serwo olej") nie zbiegl ze zbniorniczka - SPRAWDZ. Druga rzecz jezeli zbiegl to sprawdzic szczelnosc - co moglo sie zepsuc: pompa wspomagania, przekladnia kierownicza ("maglownica"), ewentualnie jakies wycieki z przewodów. Po stwierdzeniu skad leci bedziesz wiedzial co naprawiac. dodam jeszcze z doswiadczenia, ze wole solidny warsztat regenerujacy pompy maglownice niz no-name made in china bardzo tanie szity z allegro.

pozdr

Data: 2011-08-31 17:50:57
Autor: marcin
Fiat Punto II - brak wspomagania
Uzytkownik "marcin" <marSPAMcin1977@mail.ru> napisal w wiadomosci news:4e5e4a7f$0$2490

Czytam sobie co nabazgralem i widze ze jedno pominolem: otóz skupilem sie na kwestiach mechanicznych - ale to moze byc równie dobrze sterowanie zwlaszcza elektronika - w to nie wnikam. Dziwi mnie tylko to ,ze przy zgaszonym silniku krecisz fajera - blokada antykradziezowa "klik!!" nie dziala ?? Opór opon i ukladu kierowniczego powinien tez skutecznie utruydnic taki proceder.

pozdr

Data: 2011-08-31 17:53:26
Autor: Cavallino
Fiat Punto II - brak wspomagania
Uzytkownik "marcin" <marSPAMcin1977@mail.ru> napisal w wiadomosci news:4e5e586b$0$2491$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W PII wspomaganie jest elektryczne, wiec pewnie padlo cos w elektrycznej czesci wspomagania.

Data: 2011-08-31 20:14:14
Autor: Michal \"chomiq\" Lasota
Fiat Punto II - brak wspomagania
Witam!

W liœcie datowanym 31 sierpnia 2011 (17:50:57) napisano:

[...]

Blokada dziala.
Z tym nie ma problemu.

Jedna drobna uwaga - wspomaganie jest elektryczne.
Niestety nie mam czegos takiego jak servo olej.

A auto stoi - bo ja jeszcze dalbym rade nim pojechac
ale moja druga polowa nie bardzo.

--
Pozdrowienia,
 Michal "chomiq" Lasota