Fiat Siena 1.4 - pali jak V6

Data: 2010-06-23 07:04:23
Autor: Scyzoryk
Fiat Siena 1.4 - pali jak V6

Można to czym¶ zdiagnozować (program jaki¶) oprócz serwisu?

podepnij do komputera i odczytaj błędy. Ja miałem podobny efekt (smród niedopalonego paliwa i ogromne spalanie) jak padła sonda lambda.

Pozdr
Scyzoryk

Data: 2010-06-23 08:41:32
Autor: Irokez
Fiat Siena 1.4 - pali jak V6
Użytkownik "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hvs4p2$3fd$1mx1.internetia.pl...

Można to czym¶ zdiagnozować (program jaki¶) oprócz serwisu?

podepnij do komputera i odczytaj błędy. Ja miałem podobny efekt (smród niedopalonego paliwa i ogromne spalanie) jak padła sonda lambda.

Wezme oscyloskop i sprawdzę. Ale niby jest dobra.
A wtedy poza ni±?

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2010-06-23 08:42:44
Autor: Irokez
Fiat Siena 1.4 - pali jak V6
[...]

aha
Na gazie o ile wiem lambda nie pracuje, jest emulator.
A gazu to też dużo żłopie.
Gdzie s± czujniki temperatury?

--
Irokez