Fiat Siena nie zapalil... czy aku?

Data: 2011-11-22 23:09:51
Autor: Kris_Poland
Fiat Siena nie zapalil... czy aku?
czy powodem nie odpalenia aut moze byc akumulator?
swiatla dziala, rozrusznik kreci i nic, nic a nic
zero czkwaki, chodzi bez zaciecia mimo to nie zapala ?
alarmu brak, tylko kluczyk

Data: 2011-11-22 22:14:15
Autor: to
Fiat Siena nie zapalil... czy aku?
begin Kris_Poland
czy powodem nie odpalenia aut moze byc akumulator?

Może słaba podpałka?

Data: 2011-11-22 23:12:07
Autor: scobowski
W dniu 2011-11-22 23:09, Kris_Poland pisze:
czy powodem nie odpalenia aut moze byc akumulator?
swiatla dziala, rozrusznik kreci i nic, nic a nic
zero czkwaki, chodzi bez zaciecia mimo to nie zapala ?
alarmu brak, tylko kluczyk

A iskra i wtrysk jest?;)

Data: 2011-11-22 23:28:54
Autor: Kris_Poland
Fiat Siena nie zapalil... czy aku?

U¿ytkownik "scobowski" <scobniesp@amujmaupa.tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jah6pu$jv7$3mx1.internetia.pl...
[...]

tego juz nie sprawdzalem, ciemno bylo

Data: 2011-11-23 07:05:23
Autor: Agent
Fiat Siena nie zapalil... czy aku?

U¿ytkownik "Kris_Poland" <nictuniema@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jah6lu$k40$1mx1.internetia.pl...
czy powodem nie odpalenia aut moze byc akumulator?
swiatla dziala, rozrusznik kreci i nic, nic a nic
zero czkwaki, chodzi bez zaciecia mimo to nie zapala ?
alarmu brak, tylko kluczyk

Jak krêci to i zapaliæ musi. TO nie akumulator.

Data: 2011-11-23 08:35:17
Autor: Michał sirapacz Gut
Fiat Siena nie zapalil... czy aku?

Jak kręci to i zapalić musi. TO nie akumulator.

a skad,
czujnik polozenia walu jak bedzie niesprawny/odpiety to nie zapalisz chocbys na kolanach blagal

najprosciej - wziac elma327 i fiat ecu scan i sie podpiac. jak siena nie ma obd2 to lipa:P

mogla jeszcze pasc cewka zaplonowa albo obie ale to malo prawdopodobne.

Data: 2011-11-23 10:37:21
Autor: Agent

Użytkownik "Michał sirapacz Gut" <michal@sircomp.pl> napisał w wiadomości news:jai7nk$dot$1portraits.wsisiz.edu.pl...

[...]

No, źle się wyraziłem. Miałem na myśli że jak żywo kręci a mimo to nie zapala to napewno nie będzie to akumulator.

Data: 2011-11-23 22:37:49
Autor: scobowski
W dniu 2011-11-23 10:37, Agent pisze:

[...]

Moje tikaczu po mamusi :D miało taki immobilizer (cheetah jakieś?), że jak napięcie w instalacji spadło poniżej 9,5V to nie zapalał.
A żwawo kręcił nawet poniżej 8V ;)
Wywaliłem immo - potrafił zapalić nawet z większego "boostera", bez własnego akumulatora.

Data: 2011-11-24 00:51:57
Autor: Kris_Poland
[...]

wsio mozliwe, ale gdyby padlo to by teraz nie dzialalo ?

Data: 2011-11-24 10:19:48
Autor: Michał sirapacz Gut
[...]

no przeca nie dziala mu:)

Data: 2011-11-23 08:39:33
Autor: ToM
[...]

Immobilizer?

--
Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**

Data: 2011-11-23 09:07:54
Autor: J.F
Fiat Siena nie zapalil... czy aku?
U¿ytkownik "Kris_Poland"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jah6lu$k40$1@mx1.internetia.pl...
czy powodem nie odpalenia aut moze byc akumulator?
swiatla dziala, rozrusznik kreci i nic, nic a nic
zero czkwaki, chodzi bez zaciecia mimo to nie zapala ?

Jesli to krecenie jest normalne, to nie w akumulatorze problem.

Owszem, jakby slabo krecil, to moze i napiecie ma za slabe na ruszenie reszty, ale zasadniczo to one projektowane na zapalenie i przy -30, a wtedy nie ma dobrych akumulatorow :-)

alarmu brak, tylko kluczyk

Wykrec swiece i zobacz czy masz iskre, no i czy slyszysz pompe - powinna zabzyczec przez ok sekundy po wlaczeniu zaplonu.

J.

Data: 2011-11-24 00:52:04
Autor: Kris_Poland
Fiat Siena nie zapalil... czy aku?

U¿ytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jai9ks$fsj$1news.onet.pl...
[...]

pompa dziala
akurat ja sluchac dobrze podczas postoju i w wlaczonym walkmenem :)

no nic diagnozla byla taka
ze poszarpalem kablami wn i od kompa,
w zasadzie wszytskim co da sie ruszyc i po kolejnej szarpaninie zapalil
auto ma problemy z aku, ale swiatla i wsio zwawo dzialalo

podejrzewewam ze cewka albo czujnik walu, no tak z grubsza na oko
chyba ze gdzies wilgoc i jakies przebicia lapie...

Data: 2011-11-24 09:56:48
Autor: AZ
On 2011-11-23, Kris_Poland <nictuniema@wp.pl> wrote:

pompa dziala
[...]

Wideorejestrator ciagnie za duzo pradu. Odlaczaj na czas odpalania.

--
Artur
ZZR 1200

Fiat Siena nie zapalil... czy aku?