Fiat Stilo 1,2 benzyna... Jakie są wasze opinie?

Data: 2009-05-08 20:36:55
Autor: Usrobo
Fiat Stilo 1,2 benzyna... Jakie są wasze opinie?
Maciek C pisze:
   Witam wszystkich. Mam "okazję" kupić od znajomego fiata Stilo, rok 2003, silnik 1,2, 2xPP, ABS, wspomaganie, elektryka, bez klimy. Pierwszy właściciel. Cena 15k pln. Co sądzicie o takiej cenie za to autko? Czy warte jest tych pieniędzy? Czy ktoś z grupowiczów jeździ / jeździł Stilo i mógłby się podzielić wrażeniami nt jazdy, awaryjności, oraz kosztów eksploatacji? Będę wdzięczny za pomoc.

wg mnei stasznie tanio
bite ?
zobacz sobie po ile ten rocznik chodzi 18-22 tys

Michał

Data: 2009-05-08 20:37:57
Autor: zkruk [Lodz]
Usrobo wrote:
Maciek C pisze:
[...]

ale z silnikiem 1.2 i bez klimy?
dwie DUŻE wady tego auta...
nie chciałbym za darmo ;]

Data: 2009-05-08 20:52:31
Autor: Alex81
Fiat Stilo 1,2 benzyna... Jakie są wasze opi nie?
In article <gu1u7n$82v$2@inews.gazeta.pl>, zkruk_spam_@gazeta.pl says...
ale z silnikiem 1.2 i bez klimy?
dwie DUŻE wady tego auta...
Jeździleś tą wersją? Ja trochę przelatałem i powiem, że to 1.2 całkowicie wystarcza do jazdy miejskiej.

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-05-09 00:03:07
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Alex81 pisze:
dwie DUŻE wady tego auta...
Jeździleś tą wersją? Ja trochę przelatałem i powiem, że to 1.2 całkowicie wystarcza do jazdy miejskiej.

jezdzilem Corsa C 1.2 i podczas jazdy w korkach daje rade... Ale wlaczenei sie do ruchu lub ucieczka ze skrzyzowania - poprostu cos takiego nie istnieje ;)

Data: 2009-05-09 00:38:38
Autor: Alex81
nie?3D
In article <gu2a7p$171r$5@bgp.inds.pl>, kowalma@kowalma.kom says...
jezdzilem Corsa C 1.2 i podczas jazdy w korkach daje rade... Ale wlaczenei sie do ruchu lub ucieczka ze skrzyzowania - poprostu cos takiego nie istnieje ;)
Rozumiem że ta Corsa też ma krótko zestopniowaną sześciobiegową skrzynię?

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-05-09 00:41:28
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Fiat Stilo 1,2 benzyna... Jakie s=B1 wasze opi =3D?iso-8859-2?Q?nie??=3D
Alex81 pisze:
[...]

w corsach chyba nie bylo skrzyn 6

Data: 2009-05-09 12:06:19
Autor: Alex81
Fiat Stilo 1,2 benzyna... Jakie s=B1 wasze opi =3D?iso-8859-2?Q?nie??=3D
In article <gu2cfm$1a4r$1@bgp.inds.pl>, kowalma@kowalma.kom says...

Alex81 pisze:
> Rozumiem że ta Corsa też ma krótko zestopniowaną sześciobiegową skrzynię?

w corsach chyba nie bylo skrzyn 6

No właśnie w podstawowych Stilo (1.2 i 1.4) były - i to krótko zestopniowane, co zapewniało zaskakującą (jak na parametry silnika) zwinność tych aut.

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-05-09 11:20:18
Autor: lpalczynski
On 9 Maj, 12:06, Alex81 <a13...@gmail.com> wrote:
In article <gu2cfm$1a4...@bgp.inds.pl>, kowa...@kowalma.kom says...

> [...]

co zapewniało zaskakującą (jak na parametry silnika) zwinność tych aut.

Dodaj jeszcze, ze w takim przypadku okupiona sporym apetytem na
paliwo ;-)
Szanowna malzonka miala wlasnie Stilacza 1.2 w wersji 3 drzwiowej (IMO
najlepiej wygladajacej, reszta juz taka sobie, a kombi to totalna
porazka stylistyczna).
Jest to, niestety, cecha wszystkich silnikow pb ze stajni kFiata, Alfy
i calej grupy - jezdza fajnie, ale cos za cos.

No i jest to dosc ciezkie auto, wiec mocy jednak ciut za malo, nawet
na miasto - trasa to juz koszmar.

Z Fiata lepiej brac cos z  CR, jezdza rewelacyjnie, malo awaryjne i
niskie spalanie - czego chciec wiecej.

Zona ze Stilo przesiadla sie na Gpunto 2 z silniczkiem 1.3 w klekocie
- nie ma porownania :)

Data: 2009-05-09 21:52:50
Autor: rydzo
Użytkownik <lpalczynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:06188f4d-6cc6-4782-8606-9240d5f36781p4g2000vba.googlegroups.com...

Dodaj jeszcze, ze w takim przypadku okupiona sporym apetytem na
paliwo ;-)

że tak powiem, że co? ;)

przejechałem fiatowskim 1.6 ponad 80kkm - większość na gazie.
W wielkim skrócie - średnia z 300 tankowań to 9.67 L/100km LPG.
Dużo?

--
POzdrawiAM
rydzo

był Fiat Marea Weekend 1.6 SX
jest Citroen C5 3.0 V6 + BRC P&D

Data: 2009-05-10 23:55:09
Autor: lpalczynski
On 9 Maj, 21:52, "rydzo" <rydzooBezT...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik <lpalczyn...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:06188f4d-6cc6-4782-8606-9240d5f36781p4g2000vba.googlegroups.com...

> [...]

przejechałem fiatowskim 1.6 ponad 80kkm - większość na gazie.
W wielkim skrócie - średnia z 300 tankowań to 9.67 L/100km LPG.

Duzo ;-)

Poza tym, rozmawiamy tutaj o 1.2 i *zwinnej* jezdzie - owszem mozna
tym spalic okolo 7 w miescie (a nawet mniej), ale o zwinnosci wtedy
zapomnij :P
Silniki (pb) grupy kFiata generuja calkiem fajnie moc, ale zeby
jezdzic w miare dynamicznie (mowa caly czas o mniejszych
pojemnosciach, dla 'oszczednych') trzeba krecic w miare wysoko, a
wtedy i spalanie skacze do gory - perpetuum mobile to nie jest.

Akurat brak klimy w tej wersji silnikowej mozna zaliczyc 'in plus', bo
z klima to nawet nie chcialoby sie toczyc, nie wspominajac o jezdzeniu
w miare sensownie :)

W sumie z autka malzonka byla nawet zadowolona (ale jezdzilo
praktycznie po miescie, a generalnie to obrzezami Wawy, wiec i korkow
malo widzialo), fakt ze podstawowe wyposazenie (pomijajac brak klimy)
jest dosc bogate (ABS, poduchy, pelna elektryka, kompjuter itepe),
nawet bardzo sie toto nie psulo (autko kupione jako nowe, w jakies 4
latka przebiegu raptem w okolicach 40 kkm - no ale w koncu
przeznaczenie miejskie, do roboty i z powrotem). Akurat takie
'toczydelko' na miasto dla spokojnej kobitki.

W trasie (znaczy troszke za Wawe) samochodzik byl ze trzy, cztery razy
w zyciu - z czego najdlusza to przejazd z BB (tam byl odbior) do Wawy.
Na szczescie :) gierkowka to 'prawie' jak autostrada, wiec jakos sie
dotoczyl, he, he.

PS I bynajmniej nie jestem uprzedzony do marki - aktualnie sam
ujezdzam produkt kFiata, tylko 150 konny w bocianie ;-)

Data: 2009-05-09 01:05:38
Autor: zkruk [Lodz]
Alex81 wrote:
[...]

ale chyba przyznasz, że 1.2 powoduje iż kupujemy samochód z góry ograniczony na miasto...
miałem okazję jechać punto II 1.2 z Łodzi do Białegostoku i z powrotem
nie - dziękuję... przyśpieszenie powyżej 90 tki było teoretyczne
mogłem więc ustawić się w tunelu za tirem...
a punto jakby lżejszy od stilo...

i nadal uważam, że obie wymienione przeze mnie cechy to dość duże wady i dlatego wpływają na cenę..

Data: 2009-05-09 02:02:04
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
zkruk [Lodz] pisze:
Alex81 wrote:
[...]

Ale w Punto miałeś pewnie najczęściej spotykany silnik 8V 60KM. W Stilo jest jednostka 16V, mająca 80 czy 85KM. To dwa zdecydowanie różne silniki.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-05-10 10:08:44
Autor: zkruk [Lodz]
Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

Ale w Punto miałeś pewnie najczęściej spotykany silnik 8V 60KM. W
Stilo jest jednostka 16V, mająca 80 czy 85KM. To dwa zdecydowanie
różne silniki.

być może jest tak jak piszesz... ale... masa też różna...

i chyba nie chcesz mi wmówić, że stilo 1.2 16V jest demonem prędkości
i jednak przyznasz rację, że kupowanie samochodu z takim silnikiem tej masy to dość mocne ograniczanie się...
nie mówiąc już o braku klimy - której brak jest dla mnie dyskfalifikujący....

Data: 2009-05-10 12:55:07
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
zkruk [Lodz] pisze:
[...]

Demonem prędkości nie jest. Ale do w miarę sprawnego poruszania się po mieście w zupełności wystarczy.

i jednak przyznasz rację, że kupowanie samochodu z takim silnikiem tej masy to dość mocne ograniczanie się...

Zależy od potrzeb. Nie każdy chce ustalać rekordy prędkości przelotowej. Chociaż na trasę - fakt, 1.6 100-konny byłby dużo lepszy.

nie mówiąc już o braku klimy - której brak jest dla mnie dyskfalifikujący....

Dla mnie również. Doceniłem klimę dopiero gdy ją posiadłem w obecnym aucie. Wcześniej było "ee, po co". ;)

Data: 2009-05-11 04:48:11
Autor: K
zkruk [Lodz] <zkruk_spam_@gazeta.pl> napisał(a):
nie mówiąc już o braku klimy - której brak jest dla mnie dyskfalifikujący....

zkruk daj se luz, bo jak cie czytam to masz ciagle ten sam schemat.... wszystko do dupy, wolne, slabe, dyskwalifikacja... a za chwile wylecisz oczywiscie z honda... mam racje?

a Ty miales od razu hiper wypas samochod? czym jezdziles 10 lat temu?

--

Fiat Stilo 1,2 benzyna... Jakie są wasze opinie?