Fiat Stilo 1,2 benzyna... Jakie są wasze opinie?

Data: 2009-05-08 22:36:35
Autor: Michał
Fiat Stilo 1,2 benzyna... Jakie są wasze opinie?
Maciek C <maciek82@orange.pl> napisał(a):
    Witam wszystkich. Mam "okazję" kupić od znajomego fiata Stilo, rok
2003,
silnik 1,2, 2xPP, ABS, wspomaganie, elektryka, bez klimy. Pierwszy właściciel. Cena 15k pln. Co sądzicie o takiej cenie za to autko? Czy warte jest tych pieniędzy? Czy ktoś z grupowiczów jeździ / jeździł Stilo i mógłby się podzielić wrażeniami nt jazdy, awaryjności, oraz kosztów eksploatacji? Będę wdzięczny za pomoc.

ja sie dołaczam do pytania:

jak się to ma do bmw3 (model 1999..2005), a4 lub ... nie wiem czego :)
citroenem c4 ?

tylko model z klimatronikiem, nawigacją i może mocniejsza bęzyną.

pozdrawiam.

Data: 2009-05-09 01:00:57
Autor: Elwis
Fiat Stilo 1,2 benzyna... Jakie są wasze opinie?
ja sie dołaczam do pytania:

jak się to ma do bmw3 (model 1999..2005)

Ma się tak, że jest to przepaść jeżeli chodzi o materiały do wykończena wnętrza, nie mówiąc o osiągach najsłabszej beznyny 1,6 BMW E46. To jest po prostu inna liga.

--
~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~
Pozdrawia Elwis

Data: 2009-05-08 22:55:36
Autor: hamberg
[...]

nie wiem jak plastiki ale ta szmata na siedzeniach w bmw i audi mnie
po prostu oslabia. W markach tej klasy juz sie nie godzi dawac taka
szmate na siedzeniach. Jak porownuje moje Tipo z 91r z BMW serii 3 w
podobnym wieku to u mnie siedzenia jak nowe, gruba przyjemna tkanina
ktora w wieku 18 lat jest nie pozagniatana ani nie wysiedziana gdzie
rowniez nie ma mowy o przetarciach. BMW kuzyna to wysiedziane fotele z
poprzecierana szmata i same faldy na siedziskach.

Data: 2009-05-09 00:38:44
Autor: Michał
> [...]

Ma się tak, że jest to przepaść jeżeli chodzi o materiały do wykończena wnętrza, nie mówiąc o osiągach najsłabszej beznyny 1,6 BMW E46. To jest po prostu inna liga.
 aż taka różnica ? myślałem że to był ten właściwy następca tipo :)
tz wydawało mi się ze a z a4 moge porównywać 1:1 (model 1996..200?), ale może mi się wydawało - choć może i można bo audi starsze 3lata.

tz. wiem że do a6 czy bmw5 citroen c5 to pewnie daleko, ale za duże są
(nie to nie auto dla mnie:) ) - idea: "wypasione" małe.

pozdrawiam.

Data: 2009-05-11 04:50:22
Autor: K
Elwis <elwiszyje@poczta.fm> napisał(a):
> [...]

Ma się tak, że jest to przepaść jeżeli chodzi o materiały do wykończena wnętrza, nie mówiąc o osiągach najsłabszej beznyny 1,6 BMW E46. To jest po prostu inna liga.

nastepny fanatyk modlacy sie do swojego bmw... wiesz co? dla mnie dzisiaj bmw to kiepski bolid w F1 poprostu porazka...

Data: 2009-05-13 22:01:14
Autor: JanuSz
Elwis pisze:
[...]

Przepaść, jak przepaść. Pewnie, że bmw gorsze, zwłaszcza materiały, szczególnie siedzenia dość tandetne i obleśne, ale silniki zwykle mocniejsze.

Fiat Stilo 1,2 benzyna... Jakie są wasze opinie?