Fiat Stilo JTD 1.9 115KM 2002r czy GOLF IV ?

Data: 2009-11-20 10:25:16
Autor: omega_fan
Fiat Stilo JTD 1.9 115KM 2002r czy GOLF IV ?

"mateusx6" <mateusx6@wp.pl> wrote in message news:he0utr$48s$1inews.gazeta.pl...
Powiedzcie mi moi drodzy... jak to jest z tym golfem IV czy to naprawde dobre auto? czy tylko takie cudowne gadki u mechaniorow mozna uslyszec, ze to auto sie nie psuje :) Zastanawiam sie nad wyborem Fiat Stilo JTD 1.9 115KM 2002r czy GOLF IV z podobnym silnikiem i rocznikiem.

Golf to dobre auto, jeżeli jesteś w stanie zapłacić jakieś 10 tysięcy
więcej za Golfa niż Stilo z tego samego rocznika i z silnikiem o takiej
samej mocy, to czemu nie... poza tym że znaleźć dobrą sztukę Golfa jest
naprawdę trudno. A, i jeszcze Golfy lubią nagle same odjeżdżać
od właściciela...

Data: 2009-11-20 13:44:57
Autor: wchpikus
Fiat Stilo JTD 1.9 115KM 2002r czy GOLF IV ?
Witam!
Akurat znalazlem jaki silnik jest w golfie:

Golf
Moc maksymalna    81 kW (110 KM)
Pre;dkos'c' obrotowa mocy maksymalnej    4150 obr/min
Moment maksymalny    235 N×m
Pre;dkos'c' obrotowa momentu maksymalnego    1900 obr/min

Stilo 1.9 115KM
POjemnosc 1910
Moc max 115/4000
Moment 255/2000

Wiec duzo sie nie roznia.
Waga Stilo 1170
Waga Golf 1230

Data: 2009-11-20 14:02:05
Autor: Resun
Fiat Stilo JTD 1.9 115KM 2002r czy GOLF IV ?

Uzytkownik "wchpikus" <wchpikus@wytnijtowp.pl> napisal w wiadomosci news:he6309$2197$3news2.ipartners.pl...
[...]

poszukaj lepiej:)

http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-golf-mk4/

jak chcesz porównywac te same konie to masz: :
Golf
Moc maksymalna    85 kW (115 KM)
Predkosc obrotowa mocy maksymalnej    4000 obr/min
Moment maksymalny    285 N×m przy 1900 obr
6 biegów! i bogata oferta virusów podnoszaca znacznie osiagi

Ale nie tylko silnik sie liczy...porównaj czas wymiany zarówki od swiatel mijania  :P

Data: 2009-11-20 14:07:14
Autor: krzysiek82
Resun pisze:
Ale nie tylko silnik sie liczy...porównaj czas wymiany zarówki od swiatel mijania  :P

Trafiłeś w czuły punkt, wiem coś o tym zarówno w stilo jak i w punto jest to jednym słowem "masakra"

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 14:47:08
Autor: wchpikus
Fiat Stilo JTD 1.9 115KM 2002r czy GOLF IV ?
Witam!

Trafiłeś w czuły punkt, wiem coś o tym zarówno w stilo jak i w punto jest to jednym słowem "masakra"

15min.

Data: 2009-11-20 16:01:13
Autor: krzysiek82
Fiat Stilo JTD 1.9 115KM 2002r czy GOLF IV ?
wchpikus pisze:
15min.

może i 15min ale trzeba się ufajdać.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 14:50:39
Autor: mateusx6

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:he64uk$oqe$1nemesis.news.neostrada.pl...
Resun pisze:
[...]

spoko w puntoII doszedlem do wprawy, bez zdejmowania koszyka akumulatora.. 15min :)

Data: 2009-11-20 15:13:20
Autor: wchpikus
Fiat Stilo JTD 1.9 115KM 2002r czy GOLF IV ?
Witam!
spoko w puntoII doszedlem do wprawy, bez zdejmowania koszyka akumulatora.. 15min :)

Dokladnie.
Mozna sie rozpisywac nad wadami tych dwoch aut, wazne czego szuka kupujacy.
Ja wybralem cene,wyposazenie i bezpieczenstwo.
I nie ukradna:)

Data: 2009-11-20 16:02:30
Autor: krzysiek82
mateusx6 pisze:
  > spoko w puntoII doszedlem do wprawy, bez zdejmowania koszyka akumulatora..
15min :)

w wersji z silnikiem JTD już nie jest tak łatwo, trzeba skrzynkę bezpieczników odkręcić i odsunąć a po drugiej stronie należy odkręcić zbiorniczek wyrównawczy. Teraz to mi to idzie szybko, ale na początku to się zastanawiałem godzinę jak się za to zabrać.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 16:38:18
Autor: wchpikus
[...]

Czasami blondynce napompowanie kola zajmuje 30min....
Bez urazy, ale da sie szybciej i latwiej:)

Fiat Stilo JTD 1.9 115KM 2002r czy GOLF IV ?