Fiat Ulysse - serwisówka + Podziękowania Było: [SP AM] Fiat Multipla - chciałbym kupić

Data: 2010-04-10 20:07:06
Autor: Sylwester Łazar
Fiat Ulysse - serwisówka + Podziękowania Było: [SP AM] Fiat Multipla - chciałbym kupić
Dobry wieczór!
Chciałem serdecznie podziękować wszystkim za odpowiedzi na moje zapytanie.
Skorzystałem niemal ze wszystkich rad.

Skoro dzieci się mają wstydzić Multipli, to kupiłem Fiata Ulysse ;-)
Dzięki bartekkr!

Skorzystałem jeszcze z rady kolegi Czarka Daniluka.
Skoro Multipla psuje się w niezależnych ;-) gazetach i jest na 3 miejscu to
też wziąłem pod uwagę.
Mam nadzieję, że Ulysse nie był wyżej na podium :-)

Kolega  hamberg również kazał szukać (nie mi, ale skorzystałem) coś bardziej
funkcjonalnego w tej samej cenie.
Również wielkie dzięki.

Kolega P_ablo wskazał na mobile.de
Skorzytałem z tej rady, poszukałem gdzie najbliżej, wsiadłem do samochodu,
pojechałem, kupiłem,
zadzwoniłem po lawetę
i po dwóch dniach temat stoi już na podwórku.

Lukaszowi W. równiez dziękuję.
Przyjrzałem się Allegro i nie wiem jak ze stanem technicznym, ale dzwoniąc
do kilku osób,
odczułem, że nie zdają sobie sprawy, że nie da się już sprzedać dużo więcej
wozów w Polsce.
Ludzie wspominają coś o tym, że już i tak spuścili z ceny, a widzę że cena
ciągle większa niemal 2x niż w DE.
I tak wyszło, że miałbym np. pojechać po  droższy wóz 500 km w głąb Polski,
a jak pojadę "w lewo" 250 km to mam 2x taniej i 2x bliżej.
Dla mnie to bez różnicy, bo przecież granic nie ma.
No może tylko to, że w DE pstrykneli mi fotkę, a tu wszystkie aparaty
popsute :-)

Przemka V zapraszam na sprawdzenie zestopniowania skrzyni, prowadzenia i
poręczności. Multiplą nie jechałem, więc nie porównam :-(
No i dochodzimy do sedna. Kolega zapomniał o wymianie paska,
a ja właśnie chciałbym to zrobić w Ulysse.

Dlatego ponownie proszę Was o pomoc w pozyskaniu Instrukcji
Servisowej/Service Manual do Fiata Ulysse.
Język dowolny. Szukałem, ale nie znalazłem.
Może być tez do Peugeot 806, Lancia Zeta czy Citroen Evasion,
bo mój Ulysse jest I generacji i te wszystkie są ponoć niemal identyczne.

Sylwester Łazar
http://www.alpro.pl
i projektowania PCB

Fiat Ulysse - serwisówka + Podziękowania Było: [SP AM] Fiat Multipla - chciałbym kupić