Fiesta i blokada drzwi

Data: 2010-01-14 15:44:06
Autor: Paweł W.
Fiesta i blokada drzwi

Użytkownik "Piotrek" <zizu1977@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:himub7$h94$1inews.gazeta.pl...
Witam, mój synek siedząc w foteliku zorientował się do czego słuzy klamka w drzwiach.
Idę więc do tych drzwi i szukam dzyndzla, lecz dzyndzla nie ma. Gdzie się schował? Mam nadzieję że to nie jest jedyne znane mi auto bez blokady tylnych drzwi?
Jeżeli nie mają blokady to może niech napiszą że jest to auto w którym nie wolno przewozić dzieci do 11 roku życia.

Piotr
Poszukaj lepiej jakiejś dziurki gdzie można kluczyk od samochodu wsadzić i przekręcić, nie wiem jak w fiescie, ale mondeo tak ma.

Pozdrawiam
p.

Data: 2010-01-14 16:35:04
Autor: lublex
Fiesta i blokada drzwi
Użytkownik "Paweł W."
Poszukaj lepiej jakiejś dziurki gdzie można kluczyk od samochodu wsadzić
i  przekręcić, nie wiem jak w fiescie, ale mondeo tak ma.
Pozdrawiam
p.

Chyba dobry trop - kluczykiem. O ile pamiętam  to normalnie w zamku, blokuje się w odwrotnym kierunku niż się otwiera (była fiesta w rodzinie).

pozdr
lublex

Fiesta i blokada drzwi