[było?] Fiesta vs Sierra

Data: 2011-03-25 15:32:39
Autor: kamil d
[było?] Fiesta vs Sierra
Kiedyś był film z crash testu w którym stare, pancerne Volvo 940 roznosi w pył nowiutkiego i delikatnego Modusa ;)

Tutaj video, na którym widać jak malutka, plastikowa Fiesta poprzedniej generacji zostaje rozniesiona przez solidną i niezniszczalną Sierrę pochodzącą z czasów kiedy księgowi nie wtykali nosa w proces produkcji samochodu:
http://www.youtube.com/watch?v=o2g6XdmmqIE

Sprawdziłem, że nie było a jak było to bić ;)

--
kamil d

Data: 2011-03-25 12:14:04
Autor: hamberg
Fiesta vs Sierra
Tutaj video, na którym widać jak malutka, plastikowa Fiesta poprzedniej
generacji zostaje rozniesiona przez solidn± i niezniszczaln± Sierrę
pochodz±c± z czasów kiedy księgowi nie wtykali nosa w proces produkcji

akurat sierra to byla wielka wtopa forda wlasnie przez ksiegowych -
przyoszczedzili na ilosci punktow zgrzewania i konstrukcja byla bardzo
slaba...

Data: 2011-03-25 23:25:37
Autor: J.F.
Fiesta vs Sierra
On Fri, 25 Mar 2011 12:14:04 -0700 (PDT),  hamberg wrote:
[...]

Az taka slaba nie byla. Takich pieknych crashtestow nie robilem, ale
20 lat po polskich drogach zniosla, bez grama oszczedzania.

J.

Data: 2011-03-25 15:38:48
Autor: Albercik
[było?] Fiesta vs Sierra
W dniu 25.03.2011 15:32, kamil d pisze:
Kiedyś był film z crash testu w którym stare, pancerne Volvo 940 roznosi
w pył nowiutkiego i delikatnego Modusa ;)

Tutaj video, na którym widać jak malutka, plastikowa Fiesta poprzedniej
generacji zostaje rozniesiona przez solidnÄ… i niezniszczalnÄ… SierrÄ™
pochodzącą z czasów kiedy księgowi nie wtykali nosa w proces produkcji
samochodu:
http://www.youtube.com/watch?v=o2g6XdmmqIE

mam w powyższym dopatrywać się sarkazmu? bo jakoś z filmiku wynika coś odmiennego niż napisałeś powyżej..

Data: 2011-03-25 15:10:12
Autor: to
[było?] Fiesta vs Sierra
begin Albercik
mam w powyższym dopatrywać się sarkazmu?

No co Ty, moim zdaniem kamil pisał poważnie tylko po prostu nie obejrzał filmiku. Kolejny miłośnik sierry pokonany przez rzeczywistość!

Data: 2011-03-25 15:48:27
Autor: kamil d
[było?] Fiesta vs Sierra
W dniu 2011-03-25 15:38, Albercik pisze:
mam w powyższym dopatrywać się sarkazmu? bo jakoś z filmiku wynika coś
odmiennego niż napisałeś powyżej..

Dobrze kombinujesz :)

--
kamil d

Data: 2011-03-25 15:56:54
Autor: Michał Gut
[było?] Fiesta vs Sierra
Dobrze kombinujesz :)

stare scierki sa fajne:) duze, miekkie zawieszenie
nie zmienia to faktu ze nie chcialbym byc w skorze tego manekina, a juz napewno nie chcialbym oberwac w pysk z kierownicy...

Data: 2011-03-25 20:04:20
Autor: Rychu
[było?] Fiesta vs Sierra
W dniu 2011-03-25 15:32, kamil d pisze:
Tutaj video, na którym widać jak malutka, plastikowa Fiesta poprzedniej
generacji zostaje rozniesiona przez solidnÄ… i niezniszczalnÄ… SierrÄ™

Życzę wszystkim grupowiczom, by jeśli już muszą w coś walić, to
na swojej drodze spotykali jedynie takie samochody bez silnika
jak te z volva i sierry z "crash-testĂłw".

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-03-26 14:27:06
Autor: Rychu
[było?] Fiesta vs Sierra
W dniu 2011-03-26 10:00, Grzegorz Prędki pisze:
> takie samochody bez silnika
Serio?

2:20... zderzak, chłodnica, wentylator, macperson...
czegoś brakuje pośrodku. W tym Volvo chyba 940 z innego
crashtestu jakoś też brakowało kilku ważnych elementów.

Nie mówię, że z silnikiem wyszłoby lepiej/gorzej... ale takich
samochodĂłw bez silnika chyba za wiele w ruchu nie ma.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-03-27 09:20:34
Autor: Iguan007
[bylo?] Fiesta vs Sierra
"Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> wrote in message news:4d8de9a9$1news.home.net.pl...
W dniu 2011-03-26 10:00, Grzegorz Predki pisze:
> takie samochody bez silnika

Szczerze mowiac watpie zeby ADAC ryzykowal swoja reputacje i robil testy wybrakowanymi samochodami. Twierdzisz ze widzisz w 2:20 brak silnika? Ja szczerze mowiac nie widze. Zreszta nawet gdyby naprawde bylo widac jakas luke to i tak nie wiesz co sie dzieje z silnikiem przy takim zdrzerzeni. Czy samochody nie sa tak budowane zeby silnik i skrzynia wjezdzaly pod kabine pasazerska?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2011-03-27 11:00:42
Autor: Rychu
[bylo?] Fiesta vs Sierra
W dniu 2011-03-27 00:20, Iguan007 pisze:
[...]

Nie wiem jak kiedyś... pooglądałem sobie trochę crashtestów (sierry
i nowej fiesty) znalezionych na jutubie. Co prawda nie ma podanych
parametrów, ale pewnie były zbliżone i faktycznie ta sierra składa,
siÄ™ jak domek z kart, natomiast fiesta wypada bardzo solidnie, zarĂłwno
przy przesuniętych czołowych, jak i przy bocznych. Może tam jednak
był ten silnik, tym bardziej, że 1.6 i 1.8 zajmowały strasznie mało miejsca.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-03-27 12:46:40
Autor: Adam Płaszczyca
[było?] Fiesta vs Sierra
Dnia Sat, 26 Mar 2011 10:00:21 +0100, Grzegorz Prędki napisał(a):

Serio?

Serio... --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2011-03-27 01:55:19
Autor: Alex81
Fiesta vs Sierra
On 25 Mar, 21:04, Rychu <rysz...@activTRZY.pl> wrote:
> Tutaj video, na którym widać jak malutka, plastikowa Fiesta poprzedniej
> generacji zostaje rozniesiona przez solidn± i niezniszczaln± Sierrę
Życzę wszystkim grupowiczom, by je¶li już musz± w co¶ walić, to
na swojej drodze spotykali jedynie takie samochody bez silnika
jak te z volva i sierry z "crash-testów".

Jak rozumiem Twoja teoria spiskowa tlumaczy np. ponizszy film?
http://www.youtube.com/watch?v=K-eFHwcjUr4

Tez z niej wyjeli silnik?

Na marginesie - ten rozbryzg paliwa z baku jest z lekka
przerazajacy... Ale co tam, grunt ze stare i dobre, nie to co
dzisiejsze plastikowe zabawki ;-)

--
pzdr
Alex

Data: 2011-03-27 12:41:39
Autor: J.F.
Fiesta vs Sierra
On Sun, 27 Mar 2011 01:55:19 -0700 (PDT),  Alex81 wrote:
Jak rozumiem Twoja teoria spiskowa tlumaczy np. ponizszy film?
http://www.youtube.com/watch?v=K-eFHwcjUr4
Tez z niej wyjeli silnik?

A cos dowodzi ze nie wyjeli ?
Kiepska jakosc, nie widze - ale wypadl czy co ? http://www.youtube.com/watch?v=KhKS5k3Kyt4&feature=related
juz nie wiem - sierra to, granada czy scorpio, ale zwracam uwage ze
silnik maja ustawiony wzdluznie i na srodku, wiec takie zderzenie
"40%" moglo silnik ominac ..

Na marginesie - ten rozbryzg paliwa z baku jest z lekka
przerazajacy... Ale co tam, grunt ze stare i dobre, nie to co
dzisiejsze plastikowe zabawki ;-)

Tylko ze sierra ma w miare normalny korek paliwa, wiec nie powinno sie
to inaczej zachowywac niz w wielu innych pojazdach. Watpie zeby sie
normalny korek wyrwal. Dolali wody i nie zatkali ? Tak nawiasem mowiac to sierra ma bak calkowicie z tylu, wystawiony na
uderzenia, podobnie jak ten amerykanski ... pinto ? Tylko ze w Europie
jakos nie bylo nadmiernych narzekan ze sie zapala.
W Pinto tez ponoc w praktyce nie.

J.

Data: 2011-03-27 13:43:15
Autor: Grejon
Fiesta vs Sierra
W dniu 2011-03-27 12:41, J.F. pisze:

[...]

Tylko, że Sierra jest 4-drzwiowa i ci z tyłu maj± większe szanse na ucieczkę w razie pożaru niż z 3-drzwiowego Pinto.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-03-27 17:56:42
Autor: J.F.
Fiesta vs Sierra
On Sun, 27 Mar 2011 13:43:15 +0200,  Grejon wrote:
[...]

Ja mysle ze one sie po prostu bardzo rzadko przy tym zapalaly, na tyle
rzadko ze sie o tym glosno nie zrobilo.

W USA wystarczy jeden przypadek.

J.

Data: 2011-03-27 15:36:27
Autor: Adam Płaszczyca
Fiesta vs Sierra
Dnia Sun, 27 Mar 2011 12:41:39 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Nie mogło. Przypomnij sobie jak silnik jest mocowany.
Tak nawiasem mowiac to sierra ma bak calkowicie z tylu, wystawiony na
uderzenia, podobnie jak ten amerykanski ... pinto ? Tylko ze w Europie
jakos nie bylo nadmiernych narzekan ze sie zapala.

Wiele aut ma tak i dzisiaj... --

Data: 2011-03-27 13:08:21
Autor: neoniusz
Fiesta vs Sierra
W dniu 11-03-27 10:55, Alex81 pisze:
Jak rozumiem Twoja teoria spiskowa tlumaczy np. ponizszy film?
http://www.youtube.com/watch?v=K-eFHwcjUr4

"Don't you hate it when you are driving around, minding your own business and OMFG A FUCKIN' WALL JUMPS IN FRONT OF YOU? Even though the car wuz totally transforming to another state of matter and the fuel cap said: Screw you guys...I'm going home ..., the sunroof wuz completely intact. I mean...you fuck up the whole car....and you die.....but you do it in style....I mean...you've got a perfectly working sunroof. I keed the Ford SIERRA. I love that car. Have one, will keep it until I die."

:D

Data: 2011-03-26 12:27:14
Autor: LEPEK
[było?] Fiesta vs Sierra
W dniu 2011-03-25 15:32, kamil d pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=o2g6XdmmqIE

A co się stało z pasami w Fieście?
01:10 - kierowca niebieskiego bolidu dojeżdża całym ciałem do deski, jakby bez pasów jechał - a zapięte były...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaĹ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-03-27 13:36:41
Autor: White Power
[było?] Fiesta vs Sierra
A ciekawi mnie jaka jest przeszło¶ć tej ¶cierki, bo chyba takiego zjawiska jak zmęczenie materiału nikt nie bierze pod uwagę?
Mogli by 20 lat temu odstawić kilka ¶cierek do magazynu i potem takie salonowe stukać z nowymi fiestami. Wynik (nawet jak będzie taki sam jak na filmiku) będzie oczywisty i niepodważalny.

Data: 2011-03-28 14:46:54
Autor: Kamil
[było?] Fiesta vs Sierra
On 27/03/2011 14:36, White Power wrote:
[...]

Ten film wygl±da, jak nakręcony conajmniej kilkanascie lat temu.

Kamil

Data: 2011-03-28 15:31:28
Autor: czak norris
[było?] Fiesta vs Sierra
W dniu 2011-03-27 15:36, White Power pisze:
[...]

I bezsensowny, gdyż w naturalnych warunkach takie "fabryczne" samochody nie występuj±. Płaszczyc może Cię przyatakować wła¶nie tak± "zmęczon±" co najwyżej ;)

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;)

[było?] Fiesta vs Sierra