[było?] Fiesta vs Sierra

Data: 2011-03-25 15:38:48
Autor: Albercik
[było?] Fiesta vs Sierra
W dniu 25.03.2011 15:32, kamil d pisze:
Kiedyś był film z crash testu w którym stare, pancerne Volvo 940 roznosi
w pył nowiutkiego i delikatnego Modusa ;)

Tutaj video, na którym widać jak malutka, plastikowa Fiesta poprzedniej
generacji zostaje rozniesiona przez solidnÄ… i niezniszczalnÄ… SierrÄ™
pochodzącą z czasów kiedy księgowi nie wtykali nosa w proces produkcji
samochodu:
http://www.youtube.com/watch?v=o2g6XdmmqIE

mam w powyższym dopatrywać się sarkazmu? bo jakoś z filmiku wynika coś odmiennego niż napisałeś powyżej..

Data: 2011-03-25 15:10:12
Autor: to
[by³o?] Fiesta vs Sierra
begin Albercik
mam w powyższym dopatrywać się sarkazmu?

No co Ty, moim zdaniem kamil pisał poważnie tylko po prostu nie obejrzał filmiku. Kolejny miłośnik sierry pokonany przez rzeczywistość!

Data: 2011-03-25 15:48:27
Autor: kamil d
[było?] Fiesta vs Sierra
W dniu 2011-03-25 15:38, Albercik pisze:
mam w powyższym dopatrywać się sarkazmu? bo jakoś z filmiku wynika coś
odmiennego niż napisałeś powyżej..

Dobrze kombinujesz :)

--
kamil d

Data: 2011-03-25 15:56:54
Autor: Michał Gut
[było?] Fiesta vs Sierra
Dobrze kombinujesz :)

stare scierki sa fajne:) duze, miekkie zawieszenie
nie zmienia to faktu ze nie chcialbym byc w skorze tego manekina, a juz napewno nie chcialbym oberwac w pysk z kierownicy...

[było?] Fiesta vs Sierra