Fifty Shades of Grey

Data: 2015-03-02 10:18:18
Autor: Ghost
Fifty Shades of Grey

Użytkownik "Qrczak"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:54f30398$0$2186$65785112@news.neostrada.pl...

Ktoś mi wytłumaczy fenomen tego czegoś?
Mogę zrozumieć rekordowe wejście, marketing czyni cuda.
Ale dlaczego u nas jest dla widzów powyżej 16 roku życia?
Wszak to przecież dzieci wierzą w bajki i świętego Mikołaja.

Zgaduje, ze przyczyna jest podnieta pornosem dla pań. Filmu nie widziałem.

Data: 2015-03-02 20:05:33
Autor: Qrczak
Fifty Shades of Grey
Dnia 2015-03-02 10:18, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup

[...]

Sześć klapsów w goły tyłek to od razu pornos? Ja pierdziutam... świat schodzi na psy...

Słuchaj, jeśli to miałoby być extra, to musi być tak, bracie,
całkowicie, bracie, zaskakująco, finezyjne, rzutkie, zdawkowe
i najważniejsza sprawa, żeby nie było miałkie.
Żeby nie było miałkie i wtedy będzie extra.

Data: 2015-03-02 21:31:02
Autor: Ghost
Fifty Shades of Grey

Użytkownik "Qrczak"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:54f4b47d$0$29830$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Ponoć baby majom inaczy w przysadkach poukładane, ja sie ta ni znom.

Data: 2015-03-03 09:59:01
Autor: FEniks
Fifty Shades of Grey
W dniu 2015-03-02 o 20:05, Qrczak pisze:
[...]

Sześć klapsów w goły tyłek

Na gołyyy? Odważyli się? Niewiarygodne!

Ewa

Fifty Shades of Grey