Fight Club, mozliwe SPOILERY [odpowiadajacy nie spoilerowac!!!]

Data: 2010-03-02 00:07:44
Autor: looker
Fight Club, mozliwe SPOILERY [odpowiadajacy nie spoilerowac!!!]
Tak sobie wlasnie na Polsacie trafilem, i znow mnie naszlo:

-dlaczego ten film nie dostal Oskara
-jest genialny pod wzgledem fabuly, montazu, gry, muzyki

Pewnie, ze to tepa antyreklama konsumpcji, scena na koncu jest troche niewygodna i prorocza przed 11.09.2001, ale film jest naprawde niezly. Rola i gra Pitta i Nortona tez niezla, muzyka idealna.

Ale film naprawde powinien dostac Oskara

PS.
:-) Do dzis mam ochote zaj... kolege ktory mi przed obejrzeniem powiedzial jak sie skonczy "tzn powiedzial jakos tak: fajnie, ze to ten sam gosc jest"

Data: 2010-03-02 00:08:47
Autor: looker
Fight Club, mozliwe SPOILERY [odpowiadajacy nie spoilerowac!!!]

Zapomnialem dodac, jeden z nielicznych filmow, ktore sa prawie dokladnym przelozeniem ksiazki.

Data: 2010-03-02 02:04:28
Autor: Moon
looker wrote:

Zapomnialem dodac, jeden z nielicznych filmow, ktore sa prawie
dokladnym przelozeniem ksiazki.

a widziałeś ukryte kadry?

moon

Data: 2010-03-02 02:18:34
Autor: Rev
Moon wrote:
looker wrote:

Zapomnialem dodac, jeden z nielicznych filmow, ktore sa prawie
dokladnym przelozeniem ksiazki.

a widziałeś ukryte kadry?

moon

Ja nie widziałem. Szczerze mówiąc nie wiem o co chodzi. Możesz rozwinąć?

Pozdrawiam,
Rev

Data: 2010-03-02 09:38:45
Autor: lukawar
Fight Club, mozliwe SPOILERY [odpowiadajacy nie spoilerowac!!!]
a widziałeś ukryte kadry?
Ja nie widziałem. Szczerze mówiąc nie wiem o co chodzi. Możesz rozwinąć?

http://www.film.org.pl/prace/micro.html

oraz
http://www.film.org.pl/prace/fight_club.html

Data: 2010-03-02 10:30:24
Autor: Moon
Rev wrote:
Moon wrote:
looker wrote:

[...]

o rety, to cała osobna historyjka - pamiętam jak się bawiłem w stop-klatkę na video szukająć ich.
pierwszy moment to chyba w pobliżu fotokopiarki, w biurze. 1 klatka.

moon

Data: 2010-03-03 11:53:12
Autor: the_foe
W dniu 2010-03-02 00:07, looker pisze:
Tak sobie wlasnie na Polsacie trafilem, i znow mnie naszlo:

-dlaczego ten film nie dostal Oskara
-jest genialny pod wzgledem fabuly, montazu, gry, muzyki

a dlaczego "2001: Odyseja Kosmiczna" nie dostala nawet nominacji? Choc 99,99% populacji nie zna zadnego filmu ktory byl wtedy nominowany (procz "Lwa w zimie", ktory nota bene nie wygral). Dlaczego "Taksowkarz" przegral z "Rocky" a Scorsese nie byl nominowany w kat. reżyser?
Choc jesli chodzi o Fight Club to rzeczywiscie konkurencja byla nad wyraz mozna : American Beauty, "Informator", The Cider House Rules, "Szosty zmysl". Jedynym slabiakiem byla tu nominowana "Zielona mila", ale rownie dobrze mogl ten film zastapic "Sweet and Lawdown" lub "prosta historia" a nawet "magnolia" czy "koniec romansu".

Choc oczywiscie uwazam ze film jest genialny.

--
the_foe

Fight Club, mozliwe SPOILERY [odpowiadajacy nie spoilerowac!!!]